וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הסמארטפונים מתחמם: חברת RealMe מגיעה לישראל

בשורה בשוק הסמארטפונים בישראל: רשת החנויות באג הודיעה כי תתחיל למכור את הסמארטפונים של חברת RealMe. מדובר בקונצרן טכנולוגיה שאחראי בין היתר על מותגים מצליחים כמו Oppo ו-OnePlus. לדברי החברה, המחירים צפויים להיות זולים כמו בחו"ל

realme/יח״צ

רשת החנויות באג הודיעה היום (רביעי) על השקת מותג RealMe, מותג הסלולר בעל קצב הצמיחה הגבוה ביותר בעולם. מותג RealMe משתייך לענקית הטכנולוגיה הסינית BKK Electronics שאחראית על מותגים מוצלחים כמו OnePlus, Vivo ו-Oppo.החברה מציעה סמארטפונים ומוצרים נלווים כמו שעונים חכמים במחירים נמוכים במיוחד, ולוואלה! TECH נודע כי מחירי הסמארטפונים צפויים להיות זולים יותר מאשר המחירים במזרח.

לדוגמה, סדרת ה-Realme 6 Pro נמכרת בחו"ל תמורת 273 דולר, כלומר 948 שקלים. מדובר בסמארטפון עם מערך צילום מרובע, מסך איכותי וחומרה מתקדמת. במידה והסמארטפון יושק בישראל במחיר זהה, הרי שמדובר בבשורה של ממש. סמארטפונים באיכות וחומרה מקבילים נמכרים תמורת 1,500 שקלים. עוד נודע לנו כי באג צפויה להשיק מספר רחב של דגמים, לרבות מכשיר הדגל מסדרת ה-X.

RealMe. יח״צ,
אם מחירי הסמארטפונים יהיו צמודים למחירים בחו״ל, הרי שמדובר בבשורה של ממש/יח״צ

"ישראל היא מדינה מובילה בחדשנות. realme שואפת להביא לצרכנים ברחבי העולם מוצרים חדשניים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במחירים יוצאי דופן - למגוון אוכלוסיות צעירות, מגוונות תרבותיות - ממש כמו ישראל. אנו מוכנים לזנק לעתיד יחד עם הלקוחות הישראלים", אמר ג'וסף וואנג, נשיא RealMe מזרח תיכון ואפריקה. חברת RealMe מציעה טווח רחב של סמארטפונים, החל ממכשירי פתיחה ועד למכשירי פרימיום. בשבועות הקרובים באג תכריז על כל דגמי הסמארטפונים שיגיעו עוד במהלך חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully