וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזירו לחנות מיד": אפל נועלת את האייפונים שנגנבו בביזות בארה"ב

3.6.2020 / 11:54

במהלך ההפגנות האלימות בארצות הברית, מספר חנויות אפל נפרצו ומהם נגנבו אייפונים, מחשבים, אייפדים ועוד. כעת צצים ברשת דיווחים על כך שאפל החלה לנעול את האייפונים, ובהודעה שהוצגה, היא מבקשת כי האייפון יוחזר לחנות

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

ראיתם אייפון בזול בצורה מחשידה? ייתכן ומדובר באייפון שנגנב במהלך אחת מהביזות על חנויות אפל בארצות הברית. ביממה האחרונה עולים דיווחים של משתמשים שהגיעו לידם אייפונים שנגנבו מחנויות אפל בארצות הברית, ובתוך זמן קצר ננעלו והוצגה הודעה כי יש להחזיר את האייפון לחנות. יש לציין כי לא מדובר באייפונים שנרכשו בצורה חוקית, אלא רק באייפונים שנגנבו מהחנות.

הגישה של אפל עם דגמי התצוגה הינה חופשית למדי, ולפעמים נראית תמימה מדי. מי שביקר בחנויות החברה, הבחין בכך שהאייפונים אינם נעולים לשולחן ולמעשה ניתן להרגיש אותם בצורה חופשית, כשלעיתים העובדים אינם משגיחים על הלקוחות כלל. הגישה המשונה של אפל באה לידי ביטוי בכל מוצרי החברה, לרבות המקבוקים, האייפדים ועוד. עם זאת, בחברה הבהירו כי ננקטים צעדים נגד גניבת האייפונים והמכשירים, וכעת לראשונה אנחנו רואים באיזה צעדים נוקטת החברה.

"בבקשה החזר את האיייפון לחנות אפל ברחוב Walnut. המכשיר ננעל ומאותר. הרשויות המקומיות יקבלו התראה", נכתב בהודעה שהוצגה על גבי האייפון שנבזז מחנות אפל, כשכל פונקציות האייפון ננעלו לחלוטין. על פי הדיווחים, מדובר באחד מהאייפונים שנגנבו מחנות אפל במהלך ההפגנות בארצות הברית, במהלכן נפרצו אינספור חנויות, לרבות חנויות אפל. ייתכן וכי חלק מהמוצרים יצוצו באתרי הסחר המקוונים כמו איביי או אמזון, ולכן היזהרו ממחירים "זולים מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully