וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם בישראל: ספוטיפיי מפעילה את הפיצ'ר "השמעה קבוצתית"

צחי הופמן, The Gadget Reviews

4.6.2020 / 15:48

ספוטיפיי מתעדכנת גם בישראל: אחרי שהכריזה על עדכון במדינות נבחרות בו היא תאפשר "השמעה קבוצתית", נראה כי העדכון החל לנחות גם בקרב המשתמשים בישראל. כך תוכלו להשתמש בתכונה החדשה

צלמים זמניים מורשים

לפני קצת פחות מחודש הפעילה ספוטיפיי במדינות שונות בעולם את התכונה החדשה שלה - השמעה קבוצתית. ההפעלה שלה התבצעה בגרסת בטא ועכשיו היא גם מגיעה למשתמשים בארץ (גם באנדרואיד וגם ב-iOS). יכולת ההשמעה הקבוצתית באה לעזור למשתמשים שנמצאים יחד פיזית. במקום לריב אחד עם השני איזה שיר תשמעו במסיבה/פיקניק שאתם נמצאים בה, אתם תוכלו לנגן את השירים בצורה יותר מסודרת, כאשר כל אחד מהנוכחים, אשר מחזיק חשבון פרימיום בספוטיפיי, יוכל להפעיל את התכונה הזאת אצלו.

ספוטיפיי השמעה קבוצתית. צילום מסך, צילום מסך
עכשיו גם זמין בישראל/צילום מסך, צילום מסך

ספוטיפיי, לפחות כרגע, לא ממש מציפה את היכולת הזאת למשתמשים שלה, כך שעל מנת להפעיל אותה, תצטרכו לבחור שיר, להציג אותו על מסך מלא, לאחר מכן, לבחור בסימן הרמקול הממוקם בצד הימני התחתון של המסך (בתנאי שהממשק שלכם בעברית). לחיצה עליו תראה את כל המכשירים שאתם יכולים להתחבר אליהם, כמו רמקולי כרומקאסט. למטה מופיעה כותרת של "התחלה של השמעה קבוצתית" ומתחתיה קוד. אתם תצרכו לבקש מהחברים שלכם לסרוק אותו על מנת להצטרף להשמעה הקבוצתית, כאשר רק מכשיר אחד יוכל לנגן - הסמארטפון שיצר את הקבוצה. הפתרון הכי נוח במקרה הזה, לחבר את הסמארטפון לרמקול.

הכותב הינו עורך אתר The Gadget Reviews

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully