וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד עשרות דולרים: הטריק שיוזיל את משלוחי אמזון

8.6.2020 / 14:26

מאז שאמזון הפסיקה את המשלוחים בחינם לישראל, נראה כי עלויות השילוח גבוהות למדי ויכולות להגיע לעיתים למחירים גבוהים יותר מההזמנה עצמה. כעת נחשפת אפשרות שיכולה להוזיל את העלויות בעשרות דולרים, ולהפוך את הקנייה למשתלמת שוב

צלמים זמניים מורשים

בתחילת השנה אמזון השיקה את האתר בעברית ויצאה במבצע: משלוחים בחינם על הזמנות מעל 49 דולרים. אומנם המשלוחים הוגבלו למוצרים נבחרים, אך מדובר היה במבחר מגוון למדי. בזמן משבר הקורונה, אמזון הודיעה כי היא מפסיקה לשלוח לישראל, לרבות מבצע המשלוח בחינם. כעת כשנרשמה חזרה לשגרה יחסית, אמזון החזירה את המשלוחים לישראל אך מחירי המשלוח גבוהים למדי. כעת מסתמן כי ישנו טריק להוזלת מחירי המשלוחים.

אמזון מאפשרת בארצות הברית הנחות בדמי המשלוח למי שיכול להמתין, ונראה כי האופציה הזאת הפכה להיות תקפה גם למשלוחים מישראל. אחרי שמבצעים את ההזמנה ומומלץ מתחת ל-75 דולרים, מבצעים אותה ולוחצים על "ניהול ההזמנות". שם תופיע האפשרות לשנות את מהירות המשלוח, ולבחור במשלוח איטי של 9 עד 14 ימים. האפשרות הזו יכולה לחסוך עד עשרות דולרים, אך היא גם הימור מאחר ואת ההנחה ניתן לבדוק רק אחרי ההזמנה. עם זאת, במידה ודמי המשלוח נותרו גבוהים, ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא.

חבילות של אמזון. ShutterStock
המשלוחים בחינם עדיין לא חזרו אבל יש טריק שיוזיל את המחירים/ShutterStock

דרך נוספת היא להשתמש בחברות משלוחים כמו DealTas ו-Ushops. מדובר בחברות ישראליות המספקות כתובת מקומית בארצות הברית, אליהם ניתן להזמין מוצרים מאמזון או מאתרים אחרים שלא שולחים לישראל. אחרי שהמוצר מגיע לאחד ממחסני החברה, מתבצע תהליך של תשלום עבור המשלוח, מכס ומע"מ אם נדרש והמוצרים נשלחים עד הבית. משלוח בסיסי עולה החל מ-20 דולרים ב-DealTas, ושם לא גובים על "איחוד חבילות", במידה והזמנתם מספר פריטים והחיוב עבור משקל החבילה. כך לדוגמה ב-DealTas ציינו כי גם במהלך "התפשטות נגיף הקורונה", החברה המשיכה לשלוח ללא עיכובים, מאחר והיא שריינה מקומות על הטיסות, ושירותי הבלדרות בישראל המשיכו לעבוד כרגיל.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully