וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדכון הקורונה" של גוגל מפות מגיע לישראל

9.6.2020 / 13:22

גוגל מפות מתאימה את עצמה לימי הקורונה: האפליקציה תתריע על ביטול זמני של קווים בעקבות המגפה, תזכיר לחבוש מסיכות בתחבורה הציבורית ועל נוהלי בדיקות קורונה. בגוגל הודיעו כי הודות לשיתוף פעולה מקומי, העדכון על נוהלי בדיקות הקורונה יפעל גם בישראל

צילום: דוברות עיריית חיפה, מאיה הורודניצ'אנו, כבאות והצלה מחוז חוף, בית החולים אסותא, בית החולים הדסה עין כרם, עריכה: עמית שמחה

"עדכון הקורונה" מגיע לאפליקציית המפות של גוגל: ענקית החיפוש הודיע על עדכון נרחב לאפליקציית המפות הפופולרית, ומעתה תוסיף במדינות נבחרות אפשרות לקבל התראות לגבי אמצעי זהירות שיש לנקוט בעקבות התפשטות הנגיף. כך לדוגמה, בערים מסוימות תתקבל התראה על כך ששירותי התחבורה הציבוריים הופסקו, או התראה לחבוש מסיכה בתחבורה ציבורית. "הגעה מנקודה לנקודה הפכה למורכבת יותר בימינו. בגלל הקורונה, חשוב לדעת עד כמה הרכבת צפופה או האם האוטובוס פועל בלוח זמנים מוגבל. קבלת מידע זה לפני הטיול ובמהלכו הוא קריטי עבור עובדים חיוניים שצריכים לנווט בבטחה", אמר ראמש נגרג'ן, מנהל מוצר גוגל מפות.

עדכון קורונה גוגל מפות. יח״צ,
החל מהשבוע הבא גם בישראל/יח״צ

עוד ציינה גוגל על עדכון נוסף שיהיה רלוונטי גם למשתמשים בישראל: החל משבוע הבא במידה ותנווטו למרכז רפואי, האפליקציה תעדכן על מדיניות בדיקת הקורונה במרכז. "ייתכן ויהיה צורך לקבוע תור מראש לבדיקות קורונה כאן", היא דוגמה אחת להתראה זו, שתתחיל לפעול כבר השבוע במרכזים רפואיים בישראל, אינדונזיה הפיליפינים, דרום קוריאה וארה"ב. "אנו מראים את ההתראות האלו רק עבור מקומות בהם התקבלו נתונים רשמיים מהמדינה או סמכות רלוונטית. אנו פועלים עם סוכנויות אחרות ברחבי העולם כדי להביא נתונים נוספים שיועילו למשתמשי גוגל מפות", ציין נגרג'ן.

עוד בוואלה!

ההונאה המתוחכמת חזרה: חשבון הווטסאפ שלכם בסכנה

לכתבה המלאה
עדכון קורונה גוגל מפות. יח״צ,
גוגל מפות תזכיר למשתמשים לשמור על ריחוק חברתי/יח״צ

ענקיות הטכנולוגיה במירוץ להתאים את הפלטפורמות ל"ימי הקורונה"

במהלך חודש מרץ הודיעו גוגל ואפל הנחשבות ליריבות הגדולות ביותר בתחום, על שיתוף פעולה יוצא דופן. במהלכו, יפעלו כדי לחבר בין מכשירי האייפון והאנדרואיד, על מנת לפתח מנגנון זיהוי להידבקות בקורונה. כך לדוגמה, אם משתמש זוהה בתור חולה קורונה, הרשויות הרלוונטיות ידעו לעדכן את המערכת שהקימו אפל וגוגל, וכל מי שהיה בקרבתו יקבל התראה על כך. הזיהוי מתבצע על ידי קישורית הבלוטות', מאחר והיא מוגבלת לטווח יחסית קטן, מה שבתקווה ימנע התראות שגויות. בשלב זה, רק אפל השיקה את המנגנון.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully