וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפיצ'ר שכל משתמשי אפל חיכו לו יגיע סוף - סוף ב-iOS 14?

10.6.2020 / 10:43

במשך שנים שמשתמשי אפל חיכו להקלטת שיחות ועקב סיבות רבות, בין היתר רגולוטוריות, אפל נמנעה מלהוסיף את הפיצ'ר. תמונת מסך שהודלפה מראה כי ייתכן והפיצ'ר יגיע סוף - סוף בגרסת iOS 14 שתוכרז במהלך חודש יוני

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

האם הפיצ'ר שמאות מיליוני משתמשי אייפון חיכו לו, יגיע סוף סוף בגרסת iOS 14? ב-22 ביוני, יתקיים כנס המפתחים השנתי של אפל. הדלפה חדשה מגרסת iOS 14 מרמזת על כך שייתכן ואפל תאפשר לראשונה, מזה 12 שנים, הקלטה של שיחות קוליות ו-FaceTime. מלבד הגרסה החדשה, נראה כי האירוע צפוי להיות מרובה בהכרזות. על פי ההדלפות אפל צפויה להכריז על מעבר לשימוש במעבדים מתוצרתה גם במחשבי אפל, על גרסת iMac חדשה ועל עדכון לאייפד Air.

הקלטות ב-ios 14. צילום מסך, צילום מסך
צילום המסך שהודלף/צילום מסך, צילום מסך

"הצהרה: הפעלת הפיצ'ר תגרום להקלטת כל השיחות הנכנסות והיוצאות ממכשיר זה. אתה מודע לכך ומסכים כי זו האחריות שלך ליידע את כל המשתתפים בשיחה כי היא מוקלטת, ואתה לוקח על עצמך את החוקים של האזור בו אתה נמצא", נכתב בצילום המסך שהודלף. לא ברור האם מדובר בפיצ'ר ניסיוני שיגיע לגרסה הסופית או שמה מדובר בפיצ'ר האמיתי. עד כה אפל ואף גוגל נמנעו לשלב את הפיצ'ר בשל סוגיה כי התכונה אינה חוקית בכל המדינות בארצות הברית. ייתכן ובדומה לפיצ'רים כמו FaceTime שכבויים לדוגמה בערב הסעודית, כך גם פיצ'ר הקלטת השיחות לא יעבוד באזורים הבעיתיים.

עוד בוואלה!

״פצצת סייבר מתקתקת״: הסכנה של חברות היי-טק עם החזרה לשגרה

לכתבה המלאה

כאמור, כנס המפתחים יתקיים ב-22 ביוני, ולראשונה במתכונת וירטואלית. עד כה אפל נהגה למכור כרטיסים לאירוע בעלות של אלפי דולרים. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אפל תקיים אותו בוידאו ותאפשר לכל המתכנתים מכל העולם להשתתף בחינם. האירוע צפוי להתקיים במשך ארבעה ימים, וההכרזה המשמעותית ביותר שצפויה להגיע, לצד הגרסה החדשה, היא המעבר מהשימוש בשבבי אינטל במחשבים, לשימוש בשבבים מתוצרת אפל. המהלך צפוי להשפיע רבות על שוק השבבים, וגם לא מעט על אינטל עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully