וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעשו מהפכה? סמסונג צפויה להכריז על אוזניות אלחוטיות חדשות

10.6.2020 / 10:52

אחרי שהתרגלנו לאוזניות אלחוטיות באמת (True Wireless) ולמראה המשונה שלהן שהפכו לחלק מהנוף, נראה כי סמסונג צפויה להשיק אוזניות בצורת שעועית, שלא יבלטו כלל מהאוזן. בשלב זה אין פרטים רבים, אך המוצר מסתמן בתור אחד מהמוצרים המסקרנים ביותר שסמסונג תשיק השנה

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

בסרטון: אנבוקסינג ל-Galaxy Fold של סמסונג

ב-5 באוגוסט צפויה חברת סמסונג להכריז על סדרת ה-Note 20. במהלך האירוע ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית הייתה צפויה להשיק אוזניות בצורת "שעועית", כלומר אלחוטיות באמת, כאלו שכלל לא בולטות מהאוזן בניגוד ל-AirPods או ל-Galaxy Buds של סמסונג. עוד החברה הייתה צפויה להשיק שעון חכם. שמועות חדשות שמגיעות מאתר SamMobile, חושפות כי סמסונג לא תמתין עד לאוגוסט, ותשיק את האוזניות והשעון כבר במהלך חודש יולי.

Galaxy Beans. צילום מסך, צילום מסך
האוזניות החדשות והמסקרנות של סמסונג/צילום מסך, צילום מסך

המקור אינו חושף את תאריך ההשקה, אך הוא טוען כי סמסונג תשיק את האוזניות שיקראו Galaxy Buds Live, וייתכן כי יהיו מיועדות בעיקר לאמנים. בשלב זה אין פרטים רבים על האוזניות למעט תאריך ההשקה המשוער שצפוי להיות בין חודש יולי לאוגוסט. מדובר באחד מהמוצרים המסקרנים ביותר שסמסונג השיקה בשנים האחרונות. עוד נראה כי ה-Watch 3 יגיע בשני גדלים: 41 מ"מ ו-45 מ"מ עם קישורית LTE ו-GPS מובנים, ואטימות למים ואבק. עוד הוא צפוי להגיע עם עמידות בתקן הצבאי MIL-STD-810G, ויהיה עמיד לנפילות מגובה של עד מטר וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully