וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתכוננת להשקה: ארבעה דגמי אייפון חדשים יכנסו לייצור במהלך חודש יולי

11.6.2020 / 10:56

השקת האייפון 12 מתקרבת: אחרי דחייה של חודש עד חודשיים בתהליך הייצור, נראה כי נמצא פיתרון ועל פי הדיווחים, מהנדסי אפל מתחילים בימים אלו תהליכי בדיקה אחרונים. אם הכל ילך כמתוכנן, תהליך ייצור האייפון ייחל בתחילת חודש יולי

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בסרטון: האייפון 11 פרו ברגע ההשקה (צילום: מייקי לוי)

בעוד שהדיווחים לגבי מועד דחייתו של התחלת ייצור האייפון סותרים, וחלק מהדיווחים מתייחסים לדחייה של חודש וחלק לחודשיים, נראה כי האייפון 12 יכנס לייצור המונים בחודש הבא. אם לא תהיה הפתעה או שינוי לא מתוכנן, ארבעה אייפונים יכנסו לפס היצור במפעלים בסין, ותהליך היצור יחל בתחילת חודש יולי. תחילת ייצור האייפונים תלויה כולה בשלב "אימות ובדיקה" של מהנדסי ענקית הטכנולוגיה. עד כה נמנעו המהנדסים מלבצע את השלב הזה בעקבות הסגר, אך כעת נראה כי נמצא פיתרון.

על פי השמועות, אפל צפויה להשיק ארבעה אייפונים. לא ברור האם כולם יושקו באותה הכרזה במהלך חודש ספטמבר או אוקטובר, מאחר וכעת מסתמנים דיווחים כי גרסת הדור החמישי צפויה להתעכב בעקבות שינויים בעיצוב אנטנת הסלולר. כאמור, מדובר בארבעה אייפונים: אייפון 12 עם מסך בגודל 5.4 אינץ' שיעלה 649 דולר, אייפון 12 Max עם מסך בגודל 6.1 אינץ' שיעלה 749 דולר, אייפון 12 פרו עם מסך בגודל 6.1 אינץ' שיעלה 999 דולר בגרסה ההתחלתית, ואייפון 12 פרו Max שיעלה 1,099 דולר לגרסה ההתחלתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully