וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיאפשר לצפות ביוטיוב ללא פרסומות

14.6.2020 / 10:42

נמאס לכם מהפרסומות ביוטיוב שמשתלטות על הסרטון? יוטיוב מציעה שירות פרימיום בתשלום ש"מעלים" את הפרסומות. אך כעת משתמש באחד מהפורומים הגדולים בעולם, גילה טריק שמאפשר לדלג על הפרסומות בכל הסרטונים. כך תוכלו לעשות זאת

צילום: יח"צ

בסרטון: שירות יוטיוב פרימיום (צילום: יח"צ)

נמאס לכם מהפרסומות ביוטיוב? למרות חוסמי הפרסומות שזמינים להורדה, גולש ב-Reddit פרסם במהלך סוף השבוע טריק חדש שיאפשר לצפות בכל דפדפן, ללא פרסומות וללא התקנת תוסף חיצוני על גבי הדפדפן. מדובר בטריק שמנצל את היכולות המתקדמות של יוטיוב להשלים את כתובת הסרטון גם אם ישנה טעות. במקביל, גם שרת הפרסומות "מתבלבל" בגלל הטעות בכתובת, וכך הטריק מאפשר לצפות בסרטונים וללא פרסומות. עם זאת, נראה כי השיטה החדשה לא הולכת להיות קבועה, שכן השרשור ב-Reddit זכה ליותר מ-4,000 הצבעות, מה שאומר שככל הנראה התיקון כבר בדרך.

כדי לצפות בסרטונים וללא פרסומות, כל מה שצריך לעשות זה להוסיף נקודה אחרי ה-com. לדוגמה: https://www.youtube.com./watch?v=9NZvM1918_E יאפשר לצפות ללא פרסומות בתחילת הסרטון וללא פרסומות באמצע הסרטון. הפעולה עשויה לקחת מספר שניות, ואם מדובר בסרטון קצר, ייתכן ועדיף כבר פשוט להמתין לכפתור "דלג על הפרסומות". במידה ומדובר בסרטון ארוך, הפעולה עשויה לחסוך לא מעט פרסומות, בעיקר כאלו שנמצאות באמצע הסרטון וקוטעות את ניגונו הרציף.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully