וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: תומכת בשיחות וידאו של עד 50 אנשים

15.6.2020 / 11:13

משתמשי ווטסאפ באנדרואיד? עדכון שיחות הוידאו של עד 50 אנשים הגיע. אחרי שפייסבוק עדכנה את הפלטפורמה ואפשרה קיום שיחות וידאו של עד 8 אנשים בצורה מוצפנת, כעת האפליקציה מתעדכנת שוב ותאפשר קיום שיחות וידאו באמצעות Messenger Rooms לשיחות של עד 50 אנשים

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

בסרטון: מצב חושך בווטסאפ

אחרי העדכון שכלל תמיכה בשיחות וידאו של עד 8 אנשים, ווטסאפ מתעדכנת שוב ותומכת בשיחות וידאו של עד 50 אנשים: עדויות לעדכון צצו לפני חודש ימים, וכעת העדכון זמין בקרב משתמשי האנדרואיד בישראל. כך למעשה, ניתן לבחור בין שיחות וידאו של 8 אנשים שמתקיימות בצורה מוצפנת מקצה לקצה בתוך האפליקציה, או לקיים שיחה של עד 50 אנשים באמצעות פלטפורמת ה-Messenger Rooms, אותה פייסבוק השיקה לפני מספר חודשים, והיא מתחרה ישירה ב-Zoom.

ווטסאפ שיחות וידאו. צילום מסך, צילום מסך
ווטסאפ מתעדכנת באנדרואיד ותומכת בשיחות וידאו של עד 50 אנשים/צילום מסך, צילום מסך

מעתה, משתמשי האנדרואיד בישראל יוכלו לקיים שיחות וידאו של עד 50 אנשים באמצעות שליחת לינק לפלטפורמה. הכפתור החדש התווסף בתוך התפריט שזמין כשלוחצים על כפתור האטב שממוקם מימין לתיבת הכתיבה (בממשק באנגלית) או משמאל לתיבת הכתיבה. בין האפשרויות שהתפריט מאפשר כמו שליחת תמונה, איש קשר או מיקום, מעתה ניתן יהיה גם לשלוח את הלינק לשיחה ב-Messenger Rooms. בשעה שמאות מיליוני אנשים נמצאים בבידוד ברחבי העולם, עולה הצורך בשיחות וידאו מרובות משתתפים. אחרי ש-Zoom עלתה לכותרות, בקבוצת פייסבוק השיקו את פלטפורמת שיחות הוידאו, ואף עדכנו את ווטסאפ. כאמור, הפיצ'ר עדיין אינו זמין למשתמשי האייפון, אך ייתכן והעדכון יגיע בתוך מספר ימים.

למרות שההגבלות ברחבי העולם מעט משתחררות, נראה כי עדיין קיימות הגבלות רבות. פלטפורמת Zoom רשמה נסיקה בזמן הסגר בעולם, מתוך צורך לקיום שיחות וידאו מרחוק. עם החזרה לשגרה המתונה, נראה כי חברות היי-טק רבות מעדיפות שהעובדים ימשיכו לעבוד מהבית. כך לדוגמה, פייסבוק, טוויטר, גוגל וחברות נוספות הודיעו כי העובדים ימשיכו לעבוד מהבית לפחות עד סוף השנה. בפייסבוק ראו את הנהירה של המשתמשים לפלטפורמת Zoom, והקימו בתוך זמן קצר את Messenger Rooms שיענה על הצורך שהתעורר.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully