וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משיקה בישראל את סדרת הטלוויזיות הראשונה לשנת 2020

16.6.2020 / 10:12

חברת סמסונג משיקה בישראל את סדרת הטלוויזיה הראשונה לשנת 2020. הסדרה החדשה מגיעה עם מסכים בגדלים משתנים של החל מ-42 אינץ' ועד 82 אינץ', במחיר התחלתי מומלץ לצרכן של 1,900 שקלים. הסדרה תציע יכולות צפייה מתקדמות, לצד יכולות גיימינג

צילום: מייקי לוי

סמסונג משיקה היום (שלישי) את סדרת מסכי ה-Crystal UHD בישראל שתהיה זמינה לרכישה החל מהיום. מדובר בסדרה החדשה והראשונה ממגוון דגמי מסכי הטלוויזיה 4K לשנת 2020 שסמסונג משיקה בישראל, כשבמהלך השנה יושקו גם סדרות מסכי ה-QLED 8K, QLED 4K ומסך ה-SERO המאפשר שיקוף מלא של מסך הסמארטפון על גבי הטלוויזיה לצפייה אנכית או אופקית באמצעות תושבת ממונעת.

סדרת מסכי ה-Crystal UHD מציעה מעבד מתקדם המסוגל להשביח את איכות התמונה על ידי 4K Upscaling, וניתוח עמוק של צבעים עם אלגוריתם חכם, ואף אקולייזר המתאים את השמע בהתאם לתוכן. דגם ה- TU8500 עושה שימוש בטכנולוגיית ה-Dual LED המבוססת על תאורה דו-גונית חדישה ,המשתמשת בשתי נורות LED חכמות בטמפרטורת אור שונות, מה שמעניק למסך יכולת להציג תמונה נאמנה למקור עם ביטוי לצבעים החמים והקרים יחד תוך כדי שיפור הניגודיות ,הפרטים ועומק הצבע המערכת מאפשרת בנוסף הגדלה משמעותית של יכולת להציג תמונה עשירה גם בזוויות צפייה רחבות יותר.

crystal uhd. יח״צ,
הטלוויזיה החדשה של סמסונג נוחתת בישראל/יח״צ

עוד סדרת המסכים החדשה מגיעה מועצבת ללא מסגרת, כשמסגרת הטלוויזיה אינה מורגשת ונטמעת בתוך הקיר. הטלוויזיה נקייה מכבלים הודות לעתלות ייחודיות בגב המסך, והיא תאפשר גם מצב גיימינג מיוחד שישפר את איכות התמונה, תצמצם זמני תגובה למניעת מריחוטת וקפיצות ותאפשר הנאה מרבית בזמן משחק. הסדרה החדשה תגיע בגדלים של החל מ-42 אינץ' ועד 82 אינץ' במחיר התחלתי מומלץ לצרכן של 1,900 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully