וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילת מכירת הסמארטפון המתקפל להמונים של סמסונג צפויה להידחות

17.6.2020 / 9:06

בגלל הקורונה? דיווחים בעולם כי סמסונג תתחיל לייצר את ה-Fold 2 רק במהלך חודש אוגוסט, משמע - הוא יהיה זמין לרכישה רק במהלך חודש ספטמבר. הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג צפוי להגיע עם מגוון רחב של שיפורים, בין היתר עמידות לאבק ומים

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

אם לא יהיו הפתעות, ב-5 באוגוסט סמסונג צפויה לחשוף את ה-Galaxy Note 20 וה-Galaxy Fold 2 במהלך אירוע שיתקיים באינטרנט. על פי השמועות, נראה כי ייצור ה-Fold נפגע משמעותית, והגעתו לחנויות צפויה להתעכב משמעותית. עוד מדווחים כי בניגוד ל-Galaxy Note 20 שנמצא עם תוכנה בשלבים מתקדמים, שלב פיתוח התוכנה ל-Fold 2 נמצא בשלבים ראשוניים במיוחד, ונראה כי היא רחוקה מסיום. עוד על פי השמועות, נראה כי ה-Fold 2 יגיע במחיר נגיש יותר, ומחירו צפוי להיות מוזל במאות דולרים.

גורם נוסף בעולם מדווח כי ה-Fold 2 יכנס לייצור רק בתחילת אוגוסט בגלל ייצור מוגבל במפעל, או שמה ייתכן כי רוב הייצור יושקע בסדרת ה-Note 20, כשהדור הנוכחי, ה-Note 10 הגיע להישגי מכירות מרשימים במיוחד. אם תחילת הייצור תעשה במהלך אוגוסט, ייתכן כי סמסונג תוכל להתחיל למכור אותו רק במהלך סוף אוגוסט או תחילת ספטמבר, כשגם אז המלאים צפויים להיות מוגבלים מאוד. הייצור המוגבל נובע בעקבות שימוש בזכוכית "UTG", מדובר בזכוכית דקה מאוד שסמסונג עושה בה שימוש בסמארטפונים המתקפלים. הזכוכית הוצגה לראשונה ב-Galaxy Z Flip, ונראה כי המלאי של אותה הזכוכית צפוי להיות מוגבל במיוחד עד שנה הבאה, ייתכן ובעיות הזמינות נובעות גם מהשפעות הקורונה.

ה-Fold 2 צפוי להגיע עם מסך מתקפל, ערכת השבבים סנאפדרגון 865, קישורית דור חמש וסוללה בקיבולת 4,500 מיליאמפר-שעה. בניגוד ל-Fold הנוכחי, סמסונג צפויה לשלב יכולות של עמידות למים ולאבק בדור השני.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully