וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת LG משיקה בישראל את סדרת הטלוויזיות החדשה לשנת 2020

17.6.2020 / 13:06

חברת LG השיקה בישראל את סדרת הטלוויזיות החדשה לשנת 2020 - 2021. מדובר בטלוויזיות שכוללות יכולות מתקדמות מאי פעם ומשלבות בין חווית צפייה יחודית לקישוריות מתקדמת כמו AirPlay 2 וטכנולוגיות הזרמה נוספות. הטלוויזיות זמינות לרכישה בישראל

מסכי הטלוויזיה החדשים של LG ב-CES 2020/צילום: עמית לגו, לאס וגאס

LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של LG בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית, משיקות את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2020-2021. בין הסדרות החדשות ניתן למצוא את מסך ה-OLEDZX - המסך הגדול ביותר בעולם, 88'' ברזולוציית 8K, סדרת ה-GX היוקרתית, בנוסף לכך, יושקו דגמים חדשים בסדרת NanoCell, כולל מסכי 8K, ומסך 4K ענק בגודל 86'' ומסכי UHD חדשים במגוון גדלים החל מ-43 אינץ'.

"טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר בכל שנה זוכה לשבחים רבים מהקהל ומגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם. שוק טלוויזיות ה-OLED נמצא בצמיחה מתמדת, כאשר יותר ויותר משקי בית בוחרים בטכנולוגיה המתקדמת שלנו. בשנת 2019 נמכרו כ-3 מיליון מסכי OLED בכל העולם, ואנו צופים שעד סוף השנה ימכרו עוד כ-2 מיליון מסכים", אמר גיא בן יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל.

OLED ZX Gallery חברת LG. יח״צ,
טכנולוגיית ה-OLED של LG נחשבת לאחת מהטכנולוגיות הטובות ביותר בתחום/יח״צ

לדברי LG, מסכי ה-OLED 8K וה-OLED 4K, כמו גם מסכי 8K LG NanoCell, משלבים שורת טכנולוגיות ליבה מתקדמות, כמו מעבד בינה מלאכותית אלפא 9 דור 3, עם אלגוריתם למידה עמוקה, בעל טכנולוגיית AI Picture Pro לזיהוי פנים וטקסט על המסך ו-AI Sound Pro לניתוח סוגי אודיו שונים. סדרת GX החדשה, מגיעה בעיצוב מינימליסטי: עובי הדגם בגודל 65 אינץ' עומד על 2 ס"מ בלבד. יחד עם מתקן התליה הייעודי ניתן לתלות את המסכים בגודל 65 אינץ' ו-77 אינץ' בקו שטוח עם הקיר. דגמי OLED ZX Real 8K מספקים פירוט תמונה גבוה פי 4 בהשוואה לדגמי 4K, תוך הצגת ביצועים העולים על דרישות התקן לטלוויזיות 8K Ultra HD, שהוגדר על ידי התאגדות הטכנולוגיה הצרכנית (CTA).

בכל המסכים מוטמעת מערכת זיהוי הקול ThinQ וזמינה בדיבור טבעי במגוון שפות שונות (הדיבור הטבעי אינו נתמך עדיין בעברית). פלטפורמת מערכת הפעלה הפופולרית webOS, המותקנת בטלוויזיות החדשות של LG, תומכת בהזרמת תוכן בתקן Apple AirPlay 2 וב-HomeKit של אפל. בנוסף ליישומים של אפל, המסכים החדשים של LG תומכים במגוון יישומי תוכן בינלאומיים ומקומיים, כמו: Netflix, Amazon Prime Video, Spotify, פרטנר TV, מאקו TV, רדיוס 100FM, NEXT TV, HOT ועוד.

nanocell חברת LG. יח״צ,
סדרת ה-8K Nancoell של חברת LG/יח״צ

סדרת ה-OLEX CX נמכרת במחיר התחלתי של 7,490 שקלים ל-55 אינץ' וזמינה עד גודל של 88 אינץ' במחיר של 159,990 שקלים. סדרת ה-NanoCell זמינה החל מגודל 49 אינץ' במחיר של 2,990 שקלים ועד לגודל 86 אינץ' במחיר של 18,990 שקלים. סדרת ה-UHD Big זמינה בגודל התחלתי של 43 אינץ' ועד 86 אינץ' במחיר של 12,990 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully