וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-679 שקלים: שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi 9

חברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, משיקה את הסמארטפון Redmi 9. מדובר במכשיר ביניים שמביא חומרה מתקדמת עם תג מחיר נמוך שעומד על 679 שקלים בלבד. עוד הסמארטפון כולל ארבעה חיישני צילום עם תמיכה בבינה מלאכותית

יח"צ

בסרטון: סמארטפון הקונספט של שיאומי עם מצלמה מוטמעת מתחת למסך

שבוע ימים לאחר הכרזתו הרשמית בעולם, חברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, משיקה היום (ראשון) את מכשיר הביניים Redmi 9. הסמארטפון ישווק בשתי גרסאות: 32 גיגה אחסון ו-3 גיגה זיכרון RAM או 64 גיגה אחסון ו-4 גיגה זיכרון RAM. הסמארטפון יהיה זמין לרכישה החל מהיום ברשת חנויות Mi Store ובאמצעות המשווקים המורשים. הסמארטפון מביא חומרה מתקדמת במחיר אטרקטיבי של החל מ-679 שקלים בלבד.

שיאומי redmi 9. יח״צ,
החל מ-679 שקלים/יח״צ

ה-Redmi 9 מגיע עם מסך בגודל 6.53 אינץ' ברזולוציית FullHD+, שוליים דקים וציפוי זכוכית גורילה 3 נגד שריטות ושברים. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Helio G80 עם 8 ליבות, של חברת MediaTek. זוהי למעשה הפשרה היחידה בסמארטפון, אם כי הביצועים שהמעבד מספק יתאימו לכל משתמש "ממוצע". אל ערכת השבבים משודך זיכרון של 3 או 4 גיגה זיכרון RAM (תלוי גירסה) ו-32 או 64 גיגה לאחסון. עוד הוא כולל סוללה בנפח של 5,020 מיליאמפר-שעה, הנטענת באמצעות טכנולוגיית Quick Charge 3.0.

מערך הצילום כולל ארבעה חיישנים: חיישן ראשי של 13 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2, חיישן 8 מגה - פיקסל עם זווית צילום רחבה של 118 מעלות, מצלמת 5 מגה - פיקסל לצילומי מאקרו, וחיישן 2 מגה - פיקסל עבור צילומי עומק - שדה. עוד שיאומי שילבה את יכולות הבינה המלאכותית לזיהוי סצנות, ומיטוב הגדרות הצילום.

שיאומי redmi 9. יח״צ,
מערך צילום מרובע ובינה מלאכותית הממטבת את הגדרות הצילום/יח״צ

הסמארטפון זמין לרכישה החל מהיום בשתי גרסאות: 32 גיגה לאחסון ו-3 גיגה זיכרון RAM במחיר מומלץ לצרכן של 679 שקלים, או 64 גיגה לאחסון ו-4 גיגה זיכרון RAM במחיר מומלץ לצרכן של 749 שקלים. עוד ה-Redmi 9 מגיע עם 24 חודשי אחריות, ונראה כי מדובר בסמארטפון שעל הנייר, נותן תמורה מרשימה למחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully