וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר שיתחרה ב-AirDrop של אפל צפוי להגיע בקרוב לאנדרואיד

22.6.2020 / 10:22

מעל לשנה שגוגל עובדת על הפיצ'ר Nearby Share. מדובר בפיצ'ר שמאפשר להעביר תכנים בין מכשירי אנדרואיד, בדומה ל-AirDrop במכשירי אפל, שמאפשר להעביר תמונות, סרטונים וקבצים בין המכשירים. כעת על פי הדיווחים, נראה כי לא רק מכשירי האנדרואיד יתמכו בו

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

המענה של אנדרואיד ל-AirDrop של אפל בדרך? פיצ'ר בשם Nearby Share (שיתוף קרוב) עושה את דרכו למכשירי אנדרואיד ואף למחשבים ניידים כמו Chromebook של גוגל. הפיצ'ר החדש יאפשר למשתמשים לשתף תמונות, קישורים ותכנים נוספים עם מכשירי אנדרואיד אחרים, בדומה לאיך שהפיצ'ר AirDrop עובד בין מכשירי iOS, אייפדים ומחשבים. הפיצ'ר התגלה בימים האחרונים בהגדרות המחשב של ה-ChromeBook, כשניתן להפעיל או לכבות אותו בהתאם לצורך.

במקור הפיצ'ר נקרא "Fast Share" (שיתוף מהיר), ומעל לשנה שהתשובה של אנדרואיד ל-AirDrop נמצאת בפיתוח, כך מדווחים בפורום המפתחים XDA. נראה כי הפיצ'ר יהיה זמין להורדה דרך Google Play, ובעיון בתוך קוד המקור ניתן לראות כי ניתן יהיה ככל הנראה לשתף תכנים גם בין דפדפני כרום.

כמובן שהפיצ'ר יעבוד רק בקרבת סמארטפונים, ועוד דיווחו בפורום המפתחים כי הוא עובד בצורה הטובה ביותר כשהסמארטפונים או המכשירים קרובים אחד לשני. לא ברור מתי הפיצ'ר החדש יושק, אך נראה כי ההמתנה לא צפויה להיות כה ארוכה, וייתכן והוא יושק עוד במהלך השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully