וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכנסו לאזור הנוחות: הפתרון לבעיה הכי מתסכלת בניקוי הבית

בשיתוף Shark

22.11.2020 / 9:12

שואב האבק של Shark מסוג ZERO-M ("אפס תחזוקה") משתמש בטכנולוגיה ייחודית על מנת למנוע מהשערות להסתבך ולהישאר דבוקות לגלגל המברשת. הכירו את השואב שיחסוך לכם כאבי ראש והרבה זמן מיותר

שואבי אבק שארק זירו M. יח"צ,
יש פתרון! שואבי האבק ZERO-M/יח"צ

מה לוקח לכם יותר זמן בדרך כלל? לשאוב את הבית, או לנקות את השערות שנשארות דבוקות לשואב בסיום הפעולה? כנראה שהתשובה השנייה היא הנכונה, אבל עכשיו יש פתרון!

Shark, החברה האמריקאית מבית שארק נינג'ה, מציעה שואב אבק ייחודי, שיטפל לכם אחת ולתמיד בבעיה המציקה הזו בזכות הטכנולוגיה החדשנית שלהם, ZERO-M. הכוונה ב-ZERO-M היא zero maintenance, או בעברית: אפס תחזוקה.

אז איך זה עובד? בשואב של ZERO-M יש פטנט בלעדי, שלא היה קיים עד היום בשום שואב אבק. הוא מורכב ממנגנון שאיבה מרכזי, המכוון את השיער והלכלוך למרכז גלגל המברשת. לצדו, ישנם מנוע חזק לשאיבה עוצמתית, המושך את הלכלוך והשיער ומבנה מסרקים ייחודי בתוך המברשת, אשר נועד לניקוי יסודי ומניעת הסתבכות של שערות ארוכות ופרוות חיות מחמד. מעל המברשת ממוקמים ניבים קטנים, המורידים ממנה את השיער בזמן שהיא ממשיכה להסתובב ולאסוף עוד לכלוך. בשורה התחתונה, השיער אינו נתפס במברשת.

כל מי ששואב אבק בבית, גם אם אין לו בעל חיים ובטח שאם יש לו, מכיר את ההתעסקות הלא נעימה הזו, של שליפת שיער מתחתית השואב, שכן הוא פשוט מתמלא בשיער בשלב מסוים ומפסיק לבצע את פעולתו. זה ממש לא כיף וזה מבזבז לנו המון זמן מיותר של התעסקות עם ניקיון השואב עצמו, במקום שהוא ינקה את הבית. השיער נוטה להתפזר בכל מקום ברחבי הבית - מתחת למיטות ולשידות, במסילות של החלון, על הספה והמזרן, כך שלא משנה איפה אנחנו מחליטים שצריך לשאוב באותו רגע, כנראה שניתקל בבעיה הזו עם רוב השואבים הרגילים. ה-ZERO-M סוף כל סוף מציע לנו פתרון, שיהפוך את חוויית השאיבה לפשוטה, יעילה ונעימה הרבה יותר ממה שהכרנו.

במבחן רשת שנעשה בין שואב ה-ZERO-M לבין שואב של דייסון, ניתן לראות את ההבדל המשמעותי וכיצד השואב החדש מונע מהשיער להצטבר. הסרטון, שזכה לקרוב ל-100 אלף צפיות כבר, הופיע בעמוד היוטיוב של Vacuum Wars ובמהלכו נבחנה היכולת של כל אחד משני שואבי האבק להתמודד עם שיער אנושי באורכים שונים. תחילה, פוזר שיער באורך של כ-15 ס"מ ובעוד ה-ZERO-M התמודד איתו בקלות ושאב אותו פנימה, הרי שבשואב של דייסון, כמו בכל שואב בעבר, השיער הסתבך בגלגל המברשת ונותר מלופף סביבו. בשלב השני, אותו ניסוי נערך גם על שיער באורך של כ-35 ס"מ ופעם נוספת, ה-ZERO-M התגלה כמוצלח והגלגל שלו נותר נקי משיער, כמעט לחלוטין, זאת בניגוד לדייסון. כל הצטברות שיער שכזו מורידה מעוצמת היניקה ואיכות השאיבה של המכשיר, כך שמדובר בשדרוג הכרחי ביותר.

בשואב החדש של Shark, טכנולוגיית ה-ZERO-M מאפשרת לשערות לעלות למיכל איסוף האבק, במקום להצטבר על גלגל המברשת ולמעשה, הוא מתאים לכל סוגי המשטחים ומורכב משתי מברשות: חיצונית, הבאה במגע עם כל סוגי הלכלוך וחלקיקי אבק קטנים ופנימית (עם ראש חובט), אשר אוספת את הלכלוך מעומק הרצפה, הפרקט או השטיח.

עוד יתרונות שמציע השואב החדש של Shark הם מוט גמיש, שמאפשר הגעה למקומות שבדרך כלל צריך להתכופף כדי לשאוב בהם (מתחת לשידות, מיטות וכו') והוא גם מתקפל, כך שניתן לאחסן את השואב בקלות ולא צריך למצוא לו מקום ייעודי לטעינה, אלא פשוט ניתן להטעין את הסוללה בכל מקום בבית. במיכל האיסוף הענק של השואב, הלכלוך נדחס למטה ולא מסתובב במיכל, וזרימת האוויר חופשית. מערכת הפילטור המתקדמת עם מערכת המסננים לוכדת חלקיקים זעירים ביותר והיא כוללת פילטר HEPA הלוכד אלרגנים העלולים לגרום לאלרגיות כך שואב האבק של שארק מבטיח אטימה מלאה לכל אורך השואב, כך שלא ייצא לכלוך בחזרה לחלל החדר, אלא רק אוויר נקי.

בנוסף, השואב מצויד ב"במפר" מסיליקון, שמונע מרהיטים להיפגע במקרה של התנגשות קלה בזמן השאיבה ומעבר לכך, למברשת יש מנוע ייעודי, כזה שמאפשר למברשת לעשות למעלה מ-20 אלף סיבובים בדקה ומבטיח עוצמת שאיבה מקסימלית. השואבים פועלים עם סוללת ליתיום המספיקה ל-40 דקות, ודגם IZ251 מגיע עם שתיים כאלה. סוללת הליתיום נשלפת בקלות וניתנת לטעינה, כך שבזמן שאחת עובדת, השנייה נטענת ואפשר להמשיך לשאוב ללא הפסקה.

ישנם שלל אביזרים שאפשר לחבר בקלות, הן למוט והן ישירות לשואב, לביצוע פעולות שונות: מברשת אבק אנטי אלרגנית, אביזר צר עם מברשת אבק המתאימה לניקוי פינות וחריצים קטנים, מברשת לספות וריפודים ומברשת טורבו ממונעת (שגם היא בעלת מברשת ה- Zero-M) לניקוי יסודי.

למידע ופרטים נוספים

  • שואב אבק שארק ZERO-M DOUBLE PRO קרוסלה. יח"צ,

    ZERO-M DOUBLE PRO

    1,990
    לחץ כאן לרכישה
  • שואב אבק שארק ZERO-M DOUBLE קרוסלה. יח"צ,

    ZERO-M DOUBLE

    1,490
    לחץ כאן לרכישה
  • שואב אבק שארק ZERO-M SINGLE קרוסלה. יח"צ,

    ZERO-M SINGLE

    1,090
    לחץ כאן לרכישה
  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully