וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה? לא בטוח: OnePlus צפויה להשיק מכשיר ביניים חדש

28.6.2020 / 10:59

מנכ"ל חברת OnePlus אישר בפורום האינטרנטי כי החברה צפויה להשיק מכשירי ביניים חדשים. עוד שיתף כי הסמארטפונים יהיו זמינים תחילה באירופה והודו ורק אחר כך בארצות הברית. למרות ההכרזה המעניינת, מחירם עדיין צפוי להיות גבוה משאר מכשירי הביניים

OnePlus

בסרטון: ההזמנה לאירוע של השקת ה-OnePlus 8 Pro

כשחברת OnePlus נכנסה לעולם הסמארטפונים ב-2014, היא התפרסמה בעיקר בזכות הסמארטפונים האיכותיים והזולים. למעט טיב הצילום, שבו היא אינה נחשבת הטובה ביותר, הסמארטפונים של החברה סיפקו את התמורה הטובה ביותר למחיר. הפופולריות נסקה והחברה החלה לייקר בהדרגתיות את מחירי הסמארטפונים, כשכיום ה-OnePlus 8 Pro נמכר בישראל במחיר של יותר מ-3,500 שקלים.

בימים האחרונים אישר פיט לאו, מנכ"ל OnePlus, כי בחברה מפתחים סמארטפונים זולים יותר. באותו הפוסט בפורום של החברה, ציין כי הסמארטפונים יושקו תחילה בהודו ואירופה, לפני שיגיעו לשאר העולם. עם זאת, כדאי להמתין עם החגיגות. על פי ההדלפות, מחירו של הסמארטפון "המוזל" צפוי להיות גבוה יותר ממה שהתרגלנו אליו ביחס לסמארטפון הראשון, שעלה בין 300 ל-400 דולר.

אתר Android Central מדווח כי החברה תכריז על ה-OnePlus Nord ב-10 ביולי. עוד ייתכן כי הסמארטפון יקרא "OnePlus 8 Lite" או "OnePlus Z". בשבועות האחרונים החברה פרסמה ברשתות החברתיות כי הסמארטפון עשוי להגיע בצבע טורקיז.

לפי ההדלפות, הוא יגיע עם מצלמת סלפי כפולה הכוללת חיישן ראשי של 32 מגה - פיקסל וחיישן נוסף של 8 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה. הדלפות קודמות טענו כי הוא יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 765G, מסך עם קצב רענון של 90 הרץ וככל הנראה מחירו עדיין לא יהיה זול ויהיה סביב ה-500 דולרים (2,000 שקלים).

  • עוד באותו נושא:
  • oneplus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully