וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנקוט בצעדים משפטיים": אמזון מקימה צוות נגד זיופים בפלטפורמה

28.6.2020 / 18:08

אחרי שהשקיעה מעל לחצי מיליארד דולר בשנה שעברה, אמזון הודיעה כי תקים צוות מיוחד המורכב משופטים פדרליים בדימוס, חוקרים ואנליסטים שיאתרו מוכרי זיופים בפלטפורמה ואחר כך יעמידו אותם לדין. הצעד של אמזון מגיע על רקע הסרת המוצרים של נייקי מהפלטפורמה בעקבות התופעה

צלמים זמניים מורשים

אמזון נגד זיופים: ענקית הסחר המקוון הגדולה בעולם הודיעה כי היא משיקה יחידה חדשה לאיתור זיופים. מדובר במאמץ של ענקית הסחר להילחם במוצרים מזוייפים שנמכרים באתר. הצוות החדש יורכב מתובעים פדרליים בדימוס, חוקרים מנוסים ואנליסטים. מדובר בצעד נוסף של אמזון נגד הזיופים בפלטפורמה, שכן כבר היום היא משקיעה מאות מיליוני דולרים כדי למגר את התופעה. באמצעות היחידה החדשה, ענקית הסחר תפעל בצורה משפטית, וכך בתקווה שתרתיע את אותם הזייפנים מהפלטפורמה.

לפי אמזון, יעודה של היחידה החדשה לפשעי זיוף תקל משמעותית על החברה לנקוט במישור המשפטי - אזרחי. מוצרים מזויפים הפכו להיות אחת מהתופעות הבעייתיות ביותר של אתרי הסחר המקוון, כשהם פוגעים בצרכנים וגם ביחסים של החנויות אל מול המותגים. לאחרונה נייקי הפסיקה למכור מוצרים דרך אמזון, תוך שהיא מציינת כי מוכרים ללא רישיון סחר ומתחזים הוסיפה לשיקול זה. אפילו המוצרים והמותגים שאמזון אחראית עליהם אינם חסינים מפני זיופים.

אמזון אמאזון. ShutterStock
אמזון מקימה צוות נגד זיופים בפלטפורמה/ShutterStock

אמזון השקיעה מעל ל-500 מיליון דולר בשנת 2019 כדי להילחם בהונאות, שימוש לרעה וזיופים. עוד הקצתה מעל ל-8,000 עובדים בנושא זה. עוד היא מדווחת על חסימה של 2.5 מיליון חשבונות של מוכרים שנחשדו בשנת 2019, וכתוצאה מכך כ-6 מיליארד מוצרים ירדו מהאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully