וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרעננת את השפה העיצובית: אפליקציית הניווט Waze מתעדכנת

אפליקציית הניווט הפופולרית Waze מרעננת את השפה העיצובית: עם החזרה לשגרה, ב-Waze הודיעו כי ירעננו את השפה העיצובית של האפליקציה שכוללת שינויים בלוגו, במסך הבית ומצבים חדשים שיתארו את הרגשות הנהגים

realme סמארטפון/יח״צ

בסרטון: השקת סדרת הסמארטפונים RealMe בישראל (צילום: ליאור נאור)

עם החזרה לשגרת הפקקים בכבישים, אפליקציית הניווט הפופולרית Waze מרעננת את השפה העיצובית. החל מהימים הקרובים, המשתמשים יבחינו בשינויים ותוספות כמו מסך הבית שעבר מתיחת פנים, שינוי בלוגו, צבעי הממשק ואייקונים חדשים.

ג'ייק שאו, מנהל קריאייטיב אמר: "Waze היא ביתה של קהילת הנהגים הגדולה בעולם, ותמיד נעזרנו בכוחה של הקהילה כדי להפוך את הדרך לשמחה ואנושית יותר. רענון המותג מגביר את החוויה הייחודית של Waze באופן חזותי, עם פורמט רשת חדש המבוסס על המפה שלנו, אייקונים חדשים כדי להעביר את מנעד הרגשות הרחב שכולנו מרגישים מאחורי ההגה ופלטת צבעים מלאת חיים שחוגגת את השמחה שאנחנו תמיד מנסים להביא לדרך. אנו מקווים שהמראה החדש שלנו יזכיר למשתמשים את הקסם של הקהילה שלנו ואת הדרך בה אנו עובדים יחד למען שיפור המצב בכבישים."

waze מתעדכנת. יח״צ,
אין פיצ׳רים חדשים, אבל אל תופתעו ש-Waze יראה שונה בימים הקרובים/יח״צ

מ-Waze נמסר כי כל העדכונים שנעשו באפליקציה נבחנו בהתאמה לסטנדרטים של בטיחות, מאחר והבטיחות היא הגורם החשוב ביותר בזמן השהייה בדרכים. מערכת התרעה פשוטה ועקבית, מערכת דיווח, וכן שפה חזותית תורמות יחד ליצירת אמון וביטחון, ומקלות על הנהגים במטרה לשפר את חוויית הנהגים בדרך.

waze מתעדכנת. יח״צ,
רעב, צוחק, ממהר ועוד/יח״צ

בין השינויים ניתן למצוא 30 אייקונים חדשים למכונית. השינוי נקרא "Moods" ונועד להעביר ליתר הנהגים בכביש את מצב הרוח שלכם. כך לדוגמה ניתן למצוא אייקון של רעב, דייקן, ממהר ועוד. במסך הפתיחה כעת נראה הנהג לצד שם האפליקציה ולא מעליה כמו עד כה, כשגם שם החברה זכה לפונט חדש. העדכון יהיה זמין בימים הקרובים וניתן יהיה לעדכן דרך חנות האפליקציות באנדרואיד או באייפון.

  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully