וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף - סוף: ספוטיפיי משיקה בישראל מנוי משפחתי וזוגי

1.7.2020 / 19:04

שוק הסטרימינג מתחמם: ספוטיפיי משיקה בישראל חבילה משפחתית וחבילה זוגית. בעוד שהחבילה המשפחתית הייתה זמינה בכל העולם בשנים האחרונות והיא מושקת רק עכשיו בישראל, לצידה גם ספוטיפיי השיקה חבילה "זוגית" שהושקה בסמוך להשקה העולמית

צלמים זמניים מורשים

הסוף להמתנה: יותר משנתיים אחרי שספוטיפיי הושקה בישראל, רק היום (רביעי) היא מכריזה כי התוכנית המשפחתית "Family Plan" תושק בישראל במחיר תחרותי, ולצידה היא משיקה לראשונה בעולם ובישראל תכנית פרימיום חדשה הכוללת שני מנויי פרימיום לאנשים החיים יחד. אלכס נורסטרום, סמנכ"ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בספוטיפיי אמר לרגל ההשקה הגלובלית של תוכנית ה-DUO, "אנו גאים להשיק את התוכנית הייחודית זו, לראשונה שני אנשים באותו משק בית יוכלו ליהנות ממנוי פרימיום מותאם וזוגי".

ההשקה של התוכנית המשפחתית באה ככל הנראה על רקע התחרות הגוברת מצד דיזר, יאנדקס מיוזיק ואפל מיוזיק שהגבירו את פעילותן בישראל. המנוי המשפחתי מציע עד שישה חשבונות פרימיום עבור משפחה אחת בבית אב במחיר של 31.90 שקלים, או 25.90 שקלים לתוכנית ה-Duo שכוללת שני מנויים.

ספוטיפיי השמעה קבוצתית. צילום מסך, צילום מסך
פיצ׳ר השמעה קבוצתית שהושק לאחרונה בעולם ובישראל/צילום מסך, צילום מסך

שתי התוכניות צפויות לחסוך משתמשי ספוטיפיי בישראל מאות שקלים בשנה ולזכות פופולריות בקרב הקהל המקומי. לפי מחקר שערכה ספוטיפיי 98% מההורים מאזינים למוזיקה יחד כמשפחה ומידי יום כ- 58% ממשתמשי ספוטיפיי נהנים מהאזנה משותפת עם הסביבה הקרובה שלהם.

תוכנית הפרימיום DUO החדשה, אותה ספוטיפיי משיקה במקביל בהשקה גלובלית ב-55 שווקים כולל ישראל, מיועדת לשני אנשים המתגוררים יחדיו וכוללת שני חשבונות פרימיום. התוכנית החדשה כוללת את הפלייליסט DUO Mix, פלייליסט שמתעדכן באופן קבוע וכולל את השירים המושמעים ביותר של בעלי המנוי.

ספוטיפיי, שהושקה בישראל במרץ 2018, ממשיכה לצבור קהל מקומי ומציעה תכנים רבים המותאמים אישית לקהל הישראלי לצד התכנים והשקות הגלובליות. לאחרונה ספוטיפיי יצאה עם שני קמפיינים גלובליים, Unlike Any Other ו-Songs of the Summer, שגם הם הותאמו להרגלי ההאזנה של הציבור הישראלי וכללו בין היתר שיתוף פעולה עם אמנים ישראליים, ביניהם, הראל סקעת, רן דנקר ועוד. לצד קמפיינים של אודיו, ספוטיפיי מציעה בארץ פיצ'רים רבים לדוגמא, ה-Group Session (האזנה משותפת) שהושק לקהל הישראלי בחודש האחרון. שתי תוכניות, המושקות היום בישראל, יאפשרו למשתמשים הישראלים להצטרף לכ-130 מיליון מנויי פרימיום הנהנים מהתוכניות המיוחדות שספוטיפיי מציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully