וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bird משיקה טכנולוגיה לפתיחת הנעילה של הקורקינטים ללא צורך בסריקה

3.7.2020 / 10:21

הפיצ'ר החדש מזרז את תהליך התחלת הרכיבה. קיצור זמן ההפעלה מקל על הרוכבים ומשפר את חוויית המשתמש. עם היציאה מהסגר מדווחת החברה על עלייה תלולה בכמות הרוכבים החדשים המתנסים לראשונה בשרות, כמו גם על עלייה של 20 אחוזים בזמן הנסיעה הממוצע

אולפן וואלה! NEWS

חברת Bird משיקה פיצ'ר חדש בשם Quick Start, המקל תהליך הזיהוי והפעלת הקורקינטים השיתופיים על ידי הרוכבים. עד כה, נאלצו הרוכבים להגיע לכלי, לסרוק את קוד ה-QR שעליו, לאשר ורק אז להתחיל ברכיבה. הפיצ'ר החדש יאפשר התחלה מהירה באמצעות זיהוי הכלים של Bird הנמצאים סביב המשתמש ויאפשר לרוכבים לבטל את נעילת הכלי בלחיצת כפתור. "חטיבת הטכנולוגיה של החברה שואפת להטמיע עוד ועוד חידושים שיפשטו, ינגישו ויקלו עוד יותר את תהליך השכרת הכלים, לצד אמצעי בטיחות וביטחון", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל.

בדיקות מקדימות של החברה הראו שרוכבים המשתמשים בפיצ'ר החדש משלימים את תהליך ההפעלה במהירות גבוהה פי 2 מאלו המשתמשים בשיטת סריקת הקוד QR (הפתיחה המסורתית) ונחסך זמן יקר. הפעלת הפיצ'ר קלה כמו הפעלת Bluetooth של הטלפון. אם אדם נמצא בטווח של קורקינט זמין, כפתור "התחל" יופיע באופן אוטומטי במקום כפתור "הזמן" המוצג לרוכבים הרחוקים יותר מהכלי. פשוט להקיש עליו, לעלות על הקורקינט ולהתחיל ברכיבה.

bird one תל אביב - בירד. יח״צ,
הפיצ׳ר החדש של Bird גם בישראל/יח״צ

החל מהיום, הפיצ'ר זמין בערים בהן פועלת Bird לרבות ישראל, ויהיה זמין בעוד ערים עבור הרוכבים ברחבי העולם כבר בשבועות הקרובים. הפיצ'ר Quick Start מושק חודש לאחר השקת פיתוח ההאצה ההדרגתית בקורקינטים המאפשר האצה עדינה בכדי לעזור לרוכבים חדשים להרגיש בנוח ותחושת ביטחון עם תחילת הרכיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully