וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת דואר ישראל משיקה חבילת סלולר ב-16 שקלים בלבד

5.7.2020 / 10:28

האם נראה ירידה נוספת בחבילות הסלולר? דואר ישראל משתף פעולה עם גולן טלקום עמה חתמה על הסכם, והחבילות יהיו זמינות ב-90 מסניפי הדואר

השקת REALME בישראל/ליאור נאור

חברת דואר ישראל משיקה חבילת סלולר חודשית ב-16 שקלים בלבד: חברת דואר ישראל חתמה על הסכם עם חברת גולן טלקום, במסגרתו תציע תחת המותג "Post Mobile", חבילת סלולר במחיר אטרקטיבי של 16 שקלים בלבד. התוכנית כוללת נפח גלישה יחסית קטן של 11 גיגה, 3,000 דקות שיחה בארץ, 3,000 הודעות סמס ו-60 דקות שיחה מהארץ לחו"ל.

"מדובר בשירות נוסף שמצטרף לסל רחב של מוצרים ושירותים בעלי ערך, אותם אנו מציעים למאות אלפי לקוחות הדואר, הפוקדים את הסניפים מדי שבוע. אנו גאים על כך שמותגים מובילים גילו בשנים האחרונות את עוצמת הריטייל של הדואר וחברו אלינו על מנת להגיע לקהלי יעד רחבים ומגוונים", אמר שמעון פסח, סמנכ"ל הקמעונאות בדואר ישראל.

postmobile. יח״צ,
שיתוף פעולה של דואר ישראל עם גולן טלקום/יח״צ

התוכנית מוצעת בכ-90 סניפים נבחרים של חברת הדואר ברחבי הארץ, זאת לאחר שגולן זכתה במכרז שביצעה חברת הדואר, בו השתתפו חברות סלולר נוספות. החל מהשבוע לקוחות כל החברות שיגיעו לסניפי הדואר יוכלו לרכוש את חבילת הסלולר, לאחר שיאשרו את פרטיהם במערכת ויקבלו סים במחיר חד פעמי של 19 שקל בסניפי הדואר. לאחר מכן נציג של גולן טלקום יצור עמם קשר טלפונית ויסגור את העסקה, לרבות ניוד והפעלת הקו. התשלום וההתקשרות יתבצעו מול חברת גולן טלקום.

עוד בוואלה!

בדקנו: X3 - אוזניות נטולות חוטים עם סינון רעשים במחיר נמוך

לכתבה המלאה

יש לציין כי לא מדובר בחבילה האטרקטיבית ביותר שהושקה בשנה האחרונה. חברת סאני ביחד עם הוט מובייל, השיקו חבילה הכוללת נפח גלישה של 50 גיגה ב-14.90 שקלים לחודש. עם זאת, המבצע היה תקף למשך שנה, כשבסיומה המחיר עלה ל-29.9 שקלים. אך נכון להיום, מדובר בחבילה יחסית אטרקטיבית, ועבור משתמש מבוגר או ילד, נפח הגלישה שאומנם יחסית קטן, יספיק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully