וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מעדכנת את האפליקציות המשרדיות: מביאה את מצב הלילה ל-Docs

7.7.2020 / 10:16

אפליקציות Docs, Sheets ו-Slides מתחרות באופיס של מיקרוסופט, ובשנים האחרונות זוכות לפופולריות רבה. כעת גוגל מודיעה כי היא מעדכנת את האפליקציות באנדרואיד, ובשבועיים הקרובים הן יזכו לתמיכה במצב חושך

realme סמארטפון/יח״צ

פלטפורמת המסמכים של גוגל צוברת פופולריות בשנים האחרונות, וכעת ענקית החיפוש מודיעה כי התוכנות Docs, Sheets ו-Slides יזכו לעדכון שיאפשר תמיכה במצב חושך לכל מי שמשתמש בפלטפורמות אלו באנדרואיד 10 ומטה. גוגל ציינה כי גם אם אתם לא משתמשים בתוכנת האנדרואיד העדכנית ביותר, ניתן יהיה להגדיר את מצב החושך בצורה ידנית מתוך האפליקציה.

"מצב לילה יתאים את ממשק המוצר באופן עצמאי, ויאפשר למשתמשים ליצור תוכן בדרך שחוסכת בסוללה ואף ידידותית יותר לסביבה. מצב החושך בתוכנות Docs, Sheets ו-Slides יפעל בצורה אוטומטית, בהתאם להגדרות הממשק. עוד ניתן יהיה להפעיל ולבטל את המצב בצורה ידנית מתוך האפליקציות", מסרו בגוגל.

מצב חושך גוגל. יח״צ,
גוגל מעדכנת את היישומים המשרדיים/יח״צ

המצב החדש יגיע במהלך השבועיים הקרובים, ובשלב זה לא ברור אם יגיע גם למשתמשי האייפון. גוגל כבר עדכנה תוכנות רבות כמו ג'ימייל, גוגל משימות, יומן ו-Keep. מצב חושך חוסך בחיי סוללה בעיקר בסמארטפונים מבוססי מסך OLED כמו זה לדוגמה של האייפון ובסמארטפונים של וואווי ו-LG.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully