וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיימתי לקרוא את כרך א'": הרשת מגיבה להתפטרות פרופ' סיגל סדצקי

פרופ' סיגל סדצקי הודיעה על סיום תפקידה כראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות. בחשבון הפייסבוק כתבה מכתב באורך של 3,995 מילים והרשת לא נותרה חסרת מילים בעצמה

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופ' סיגל סדצקי, הודיעה היום (שלישי) על פרישתה מהתפקיד. "לצערי, מזה כמה שבועות מצפן הטיפול במגיפה איבד כיוון. למרות התרעות שיטתיות וסדורות במערכות השונות, ובדיונים בפורומים שונים, אנו צופים בתסכול בשעון החול של ההזדמנויות הולך ואוזל", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה, בפוסט שזכה לביקורת רבה בשל אורכו. "הגעתי למסקנה שבתנאים החדשים שנוצרו ובהם דעתי המקצועית לא מתקבלת - אין ביכולתי עוד לסייע להתמודדות אפקטיבית לבלימת התפשטות הנגיף".

במכתב באורך 3,995 מילים, שטחה פרופ' סדצקי, את תורתה בכל הנוגע למתווה הרצוי לטיפול במגיפת הקורונה. במכתב, בו הודיעה כי היא עוזבת את תפקידה (צעד הדורש אישור של שר הבריאות ומנכ"ל המשרד, אך ככל הנראה יאושר), פירטה פרופ' סדצקי את שיטות הפעולה הדרושות לדעתה למיגור המחלה, חשפה את התנגדותה למהלכים שביצעה המדינה בנושא והגיבה לטענות שהושמעו נגדה לאורך המשבר. הרשת לא נשארה אדישה והגיבה להתפטרותה של פרופ' סדצקי, ובעיקר לאורכו של המכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully