וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את היומנים: סמסונג תשיק את ה-Note 20 ב-5 באוגוסט

8.7.2020 / 10:47

לראשונה בתולדות סדרת ה-Note, חברת סמסונג תכריז על ה-Note 20 במהלך אירוע וירטואלי. פחות מחודש לפני האירוע וכבר נחשפו תמונות ופרטים ראשונים על מכשיר הדגל של החברה

galaxy note 20/יח״צ

בסרטון: סרטון הזמנה לאירוע הוירטואלי של השקת ה-Note 20 (צילום: יח"צ)

תשריינו ביומנים: חברת סמסונג תכריז על ה-Note 20 ב-5 באוגוסט. לראשונה בתולדות סדרת ה-Note ואולי בסדרת מכשירי הדגל של החברה, האירוע יתקיים בצורה מקוונת, וסדרת ה-Note לא תתקיים השנה במתכונת שכוללת אירוע חגיגי בניו - יורק ולונדון. יש לציין כי סמסונג לא ציינה במפורש כי מדובר בהשקת ה-Note, אך היא כן ציינה כי האירוע יתמקד ב"סביבת העבודה העדכנית בסדרת ה-Galaxy שנועדה לשפר את החיים".

הענקית הקוריאנית פרסמה סרטון קצר עם כמה רמזים על האירוע המסקרן. בסרטון, פרסמה עט בצבע ברונזה, מה שמאשר לכאורה כי החברה אכן הולכת להשיק את סדרת ה-Note 20 במהלך האירוע שיתקיים ב-5 באוגוסט. לצד סדרת הדגל, החברה צפויה גם לחשוף את סדרת הטאבלטים Tab S7, Tab S7+, ואף את סדרת ה-Galaxy Z Fold 2 וה-Z Flip דור חמש.

galaxy note 20. יח״צ,
האם זה ה-Note 20 שדלף?/יח״צ

על פי השמועות, החברה תשיק את ה-Note 20 ולצידו את ה-Note 20 Ultra שיגיע עם מסך גדול יותר. לאחרונה הודלפו מספר תמונות של הסמארטפון העתידי, בהן הוא נראה מגיע בצבע חדש, ברונזה כפי שסמסונג פרסמה בסרטון ששחררה. עוד עולה מהשמועות כי העט החדש יוכל לשמש כשלט דרכו ניתן יהיה לשלוט בסמארטפון מרחוק.

הצלחת ה-Note 20 מסקרנת ונראה כי השנה מאתגרת יותר עבור סמסונג. בשנה שעברה דווח כי החברה שוקלת לבטל את ייצור הסדרה, אך לאור המכירות המפתיעות, הסדרה זכתה להמשכיות. עם זאת, השנה נגיף הקורונה גרם לנזקים כלכליים גבוהיים, ונראה כי צרכנים רבים יעדיפו לוותר על רכישת סמארטפון בתג מחיר כה גבוה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully