וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 3,000 ש"ח: שלושה מחשבים ניידים מצויינים לעבודות משרדיות

15.7.2020 / 9:34

העבודה מרחוק שינתה את כל מה שהכרנו עד כה, ולסוג המחשב הביתי יש חשיבות גבוהה. אספנו שלושה מחשבים ניידים בתקציב של עד 3,000 שקלים, שיספקו ביצועים טובים לנטפליקס ויישומים משרדיים

וואלה! TECH

בסרטון: מבחן מחשבי גיימינג

שיעורים פרטיים, יוגה, מפגשים עם חברים, פגישות ואפילו הרצאות: מיליוני ישראלים נמצאים בבית, והמחשב והסמארטפון הפכו לחיוניים מתמיד, כשהכל מתבצע דרכם ודרך אפליקציות שיחות הווידאו. כך גם המחשב הנייד הפך לחלק בלתי נפרד משגרת היום-יום שלנו. אם במהלך שיחת הוידאו הבנתם שהמחשב שלכם מתקשה לקיים אותה בצורה רציפה וללא בעיות, או שחשבתם שזה זמן טוב לרכוש מחשב נייד חדש, אז יש לנו בשורות טובות: לא צריך להוציא מעל ל-3,000 שקלים כדי לרכוש מחשב נייד שיתן ביצועים טובים.

1,970 שקלים: ה-IdeadPad S145 של לנובו

לנובו Ideapad S145 הוא המחשב הבסיסי הטוב ביותר שתוכלו לרכוש לעצמכם לשימושי אינטרנט, שיחות וידאו ונטפליקס: הוא מגיע עם מעבד Core i3 מהדור האחרון (עשר), שמתאים בדיוק לשימושים אלו, 4 גיגה זיכרון RAM, כונן קשיח SSD (כונן מהיר) של 256 גיגה, ומסך 14 אינץ' ברזולוציית FullHD. הוא שוקל 1.6 קילוגרם, כך תוכלו להתנייד איתו מבלי לשבור את הגב. יש לו את המפרט הטוב ביותר שתוכלו למצוא לשימושים הפשוטים, והוא גם מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 מותקנת. את המחשב תוכלו למצוא ברשתות במחיר של 1,970 שקלים. יש אחריות יבואן רשמי לשנה אחת, עם אפשרות לאיסוף והחזרה מהבית.

עוד בוואלה!

תקלה בווטסאפ: משתמשים בעולם דיווחו שלא ניתן לשלוח הודעות

לכתבה המלאה
לנובו ideapad s145. יח״צ,
המחשב הבסיסי ביותר לשימושי אינטרנט, שיחות וידאו ונטפליקס/יח״צ

2,899 שקלים: dw1002nj של HP

מדובר באחד מהמחשבים הטובים ביותר שתוכלו למצוא מתחת ל-3,000 שקלים, והוא מתאים גם למי שמחפש מחשב עוצמתי, שלא רק ישמש לדברים בסיסיים; הוא כולל מעבד Core I5 מהדור האחרון, 8 גיגה זיכרון RAM, כונן קשיח SSD של 512 גיגה ומסך בגודל 15.6 אינץ' ברזולוציית FullHD. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10, ולמרות שמדובר במחשב עם מסך בגודל 15.6 אינץ', הוא שוקל רק 1.7 קילוגרם, כך שהוא יחסית קל. את המחשב של HP תוכלו למצוא במחיר של 2,899 שקלים.

hp dw. יח״צ,
חומרה מתקדמת, כונן קשיח בנפח מפנק ומחיר משתלם במיוחד/יח״צ

2,961 שקלים: VivoBook 14 של אסוס

ה-VivoBook 14 הוא העוצמתי והקומפקטי ביותר ברשימה: הוא כולל מעבד מרובע ליבות Core i5 מהדור האחרון, 8 גיגה זיכרון RAM עם אפשרות הרחבה עד 12 גיגה, כונן קשיח SSD בנפח יחסית צנוע של 256 גיגה ומסך מקצה - לקצה ביחס של 88% מסך - מארז, בגודל 14 אינץ', ברזולוציית FullHD עם ציפוי נגד השתקפות, כך שתוכלו לעבוד גם תחת אור השמש. עוד הוא כולל מצלמת HD, וחיי סוללה ארוכים במיוחד. ה-VivoBook מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10, ואחריות של שנה בבית הלקוח. ניתן למצוא אותו במחיר של 2,961 שקלים.

אסוס vivobook. יח״צ,
ה-VivoBook, העוצמתי והקומפקטי ביותר ברשימה/יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • מחשב נייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully