וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת הפריצה לטוויטר: למה החשבון של טראמפ לא הותקף?

החשבונות של ברק אובמה וג'ו ביידן הותקפו בפריצה הגדולה, אבל זה של הנשיא נותר ללא פגע. השאלות החלו לצוף, גם הניחושים וכמובן, איך אפשר בלי, הקונספירציות

רויטרס

בסרטון: טראמפ חותם על צו המסיר חסינות משפטית מהרשתות החברתיות.

יממה חלפה מאז הפריצה הגדולה לטוויטר, במסגרתה האקרים נכנסו לחשבונות מאומתים גדולים, פרסמו ציוץ שמבטיח כפליים לכל מי שישלח כסף בביטקוין ונעלמו עם למעלה מ-100 אלף דולר. ה-FBI נכנס לתמונה והחל לחקור, אבל הסיפור המעניין עוסק בשאלה מדוע הותקפו חשבונותיהם של הנשיא לשעבר ברק אובמה והמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, כשהחשבון של הנשיא המכהן דונלד טראמפ נשאר ללא פגע.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שב לבית הלבן מביקור באטלנטה, 15 ביולי 2020. רויטרס
נשאר נקי. טראמפ/רויטרס

בחשבון של טראמפ 83 מיליון עוקבים, ובחשבון הנשיאותי הרשמי עוד 30 מיליון. שלל גדול ושמן עבור החוטפים שנותר בצד. וכמובן, עם השאלה עולים גם הניחושים.

סברה אחת היא שהחשבון של טראמפ מאובטח יותר מאלה של האחרים מתוקף היותו נשיא. האפשרות ההגיונית יותר היא שהחשבונות שנפרצו לא נוהלו על ידי המנהל, האדמין, בעוד לחשבון של טראמפ יש גישה רק למנהלים מורשים, מה שהקשה על ההאקרים להגיע ולצייץ.

ויש כמובן גם את הקונספירציה הפוליטית. רוב המותקפים, כולל, כמובן, ביידן ואובמה, הם אנשים שמזוהים עם הצד הדמוקרטי של המפה. בכל מקרה, ב-FBI החלו בחקירה ואת תוצאותיה, או חוסר תוצאותיה, נראה בעתיד הלא רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully