וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה מהבית מחזירה את הדפדפן של מיקרוסופט למשחק

האם דפדפן Edge חוזר למשחק בעקבות המעבר לעבודה מרחוק? מיקרוסופט מציגה מספר שיפורים, וכבר רשמה ניצחון חד משמעי על גוגל בקטגוריות האבטחה

שירות הטיולים החדש של גוגל/עריכת וידאו:ניר חן

בסרטון: מייקי לוי מסביר על שירות הטיולים של גוגל.

בעשור האחרון עברו רוב הגולשים לדפדפן כרום של גוגל. המהפך הזה היה חד משמעי, כשלמעלה מ-50 אחוז מהמשתמשים בדסקטופ עושים זאת בכרום, לעומת פחות מ-20 אחוז במיקרוסופט אדג'. אלא שהמציאות משתנה, יותר אנשים עוברים לעבוד מהבית ובמיקרוסופט החליטו שזה זמן טוב להשיב. מלחמה.

מיקרוסופט אדג'. מיקרוסופט EDGE, צילום מסך
תעברו לגלוש באדג'?/צילום מסך, מיקרוסופט EDGE

בתחום הביצועי, זמן ההורדה יהיה מהיר יותר. היתרון הגדול ביותר של האדג' החדש הוא קריאת ה-PDF המהירה, פונקציה חשובה ביותר לעבודה מרחוק. גם הניווט במסך הבית צפוי להיות ידידותי יותר ופחות מגושם.

בנוסף, מיקרוסופט עובדת על שיפור הפרטיות והאבטחה של הגולשים. זאת, לאחר ביקורת רבה על הדפדפן, שנטען כלפיו כי חלה בו הפרה של הפרטיות. על פי דו"ח חדש, האבטחה במיקרוסופט טובה מזו של כרום, למרות שיפורים גם בגוגל. לאחר בדיקה התברר כי אדג' חוסם 95.5 אחוז מהלינקים שמובילים לפישינג, בעוד גוגל הסתפקה ב-86.6 אחוז. אדג' הגיע למקום הראשון גם בקטגוריית הרוגלה, עם 98.5 אחוזי הצלחה בניטור תוכנות כאלה, כשכאן פיירפוקס מגיעה למקום השני עם 86.1 אחוז לעומת 86 אחוז.

האם זה אומר שתהיה זליגה מאסיבית לכיוון EDGE? כנראה שלא בזמן הקרוב, אבל דבר אחד בטוח: מוקדם להספיד את מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully