וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם הודיעה: בקרוב יהיה לנו "טיקטוק" משלנו

מה שהיה באוויר הרבה זמן הפך להודעה רשמית: אחרי שניסתה זאת בברזיל ובהודו, פייסבוק תשיק שירות העלאת סרטונים בני 15 שניות לסטוריז באינסטגרם בארה"ב וב-50 מדינות נוספות. ישראל ביניהן? בקרוב נדע

פירצת האבטחה שהתגלתה באפליקציית טיקטוק/צילום ועריכה: צ'ק פוינט

בסרטון: פרצת האבטחה בטיקטוק שהתגלתה על ידי צ'ק פוינט.

הביקורות העולמיות נגד טיקטוק גוברות, בארצות הברית שוקל הממשל לחסום את השימוש באפליקציה הסינית הפופולאריות - ואין זמן טוב מזה לנשרים להתחיל לעוט בשמיים. וכשלנשר הזה קוראים אינסטגרם, כדאי לשים לב למעוף שלו.

מארק צוקרברג. GettyImages
נא להדק חגורות, אנחנו ממריאים. מארק צוקרברג מתכוון לכרסם בטיקטוק/GettyImages

בחודשים האחרונים החלה אינסטגרם לנסות את Reels, פלטפורמת סרטונים חדשה שדומה לטיקטוק. לאחר שנכנסה כבר בנובמבר לברזיל ובשבוע שעבר להודו, הודיעה ביום שישי פייסבוק כי הערוץ ייכנס לפעילות גם בארצות הברית וב-50 מדינות נוספות. תאריך השיגור הרשמי עדיין לא ידוע, ובשלב זה לא ידוע מתי יוכלו המשתמשים הישראלים להשתמש בפלטפורמה.

"אנחנו תמיד מחפשים מה אנשים רוצים ומנסים למצוא דרכים להנגיש אותם לכך", נמסר מפייסבוק, "הרבה פלטפורמות קמו לפנינו, אבל אנחנו מאמינים שאצלנו הגולשים יקבלו בדיוק מה שהם צריכים". רילס תאפשר העלאת סרטונים בני 15 שניות לסטוריז.

יש לציין כי גם הסטוריז עצמם אינם המצאה של פייסבוק. סנאפצ'אט החלה להשתמש במתכונת ובפילטרים ב-2016 ואינסטגרם עשתה זאת אחריה. בתוך שמונה חודשים היא עקפה אותה, וכיום מספר ההעלאות לסטוריז באינסטגרם היה כפול מזה של סנאפצ'אט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully