וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשניות או גימיק? אוזניות ה"שעועית" של סמסונג נחשפות

19.7.2020 / 10:30

לצד השקת ה-Note 20, סמסונג צפויה לחשוף ב-5 באוגוסט אוזניות חדשניות בעיצוב "שעועית". האוזניות אינן בולטות מהאוזן ויגיעו עם סינון רעשים אקטיבי. ככל הנראה בעקבות מגבלת המיקרופון לא יאפשרו קיום שיחות, אלא רק האזנה למוזיקה

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

בסרטון: סמארטפון Galaxy Fold באנבקוסינג

ב-5 באוגוסט, במקביל להשקת ה-Note 20, חברת סמסונג עתידה להכריז גם על אוזניות בצורת שעועית. מדובר באוזניות נטולות חוטים לחלוטין, הנכנסות לאוזן בצורה מושלמת, כשהן לא בולטות החוצה בניגוד לאוזניות אחרות. האוזניות זכו לשם Galaxy Buds Live, ועל פי השמועות, הן יהיו רק עבור מוזיקה, משמע לא ניתן יהיה לנהל עמן שיחות והן גם לא צפויות להחליף את ה-Galaxy Buds+ שהוכרזו בפברואר האחרון.

galaxy beans. צילום מסך, צילום מסך
אוזניות ה"שעועית" של סמסונג/צילום מסך, צילום מסך

כעת נחשף כי האוזניות עתידות להגיע עם סינון רעשים אקטיבי, ולמעשה להיות הראשונות מבית סמסונג שמגיעות עם הטכנולוגיה הזאת. כידוע, חברת אפל חשפה את ה-AirPods Pro עם סינון רעשים אקטיבי, והטכנולוגיה מסוגלת לנטרל רעשים לבנים כמו מנוע של מטוס לדוגמה. הטכנולוגיה עושה שימוש במספר מיקרופונים הקולטים את תדרי הרעש, כשבתוך האוזניות הן משדרות את התדר הנגדי וכך מצליחות לבטל או לעמעם את הרעשים.

העיצוב של האוזניות המדוברות נחשף מכל זווית אפשרית, לרבות תמונות הדמייה כשהן באוזניים, ונראה כי כמעט וכל השמועות מדויקות: הן צפויות להגיע עם סינון רעשים אקטיבי, וככל הנראה יגיעו ללא אפשרות לבצע שיחות. סמסונג בוחרת שוב שלא להעתיק מעיצוב ה-AirPods של אפל, בדומה לחברות סיניות רבות. ה-Galaxy Buds+ וה-Galaxy Live מגיעים בעיצוב מקורי של סמסונג. כעת נותר רק לקוות כי הן יהיו נוחות באוזן ואיכות השמע תהיה גבוהה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully