וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחאה אנרכיסטית": הרשת מגיבה למפגינה חשופת החזה בירושלים

הרגע במחאה שהצליח לעורר סערה: אחת המשתתפות בהפגנה נגד השחיתות נצפתה כשהיא מתייצבת על פסל המנורה שמול הכנסת. "גוף האישה אינו מבזה, אלא רה"מ המואשם בפלילים", הסבירה הסטודנטית לעבודה סוציאלית, אך חברי כנסת ו"שופטי הרשת" כבר קראו לעמידה לדין

בווידאו: הפגנה נגד ראש הממשלה סמוך לביתו בירושלים/צילום: רויטרס

"ככה נראית מחאה של אנרכיסטית": אמש (שלישי) התקיימו מחאות בירושלים, במהלכן צעירה חשופת חזה תועדה על סמל המנורה מול הכנסת והצליחה לעורר סערה. תמונתה זכתה לתשומת לב ברשתות החברתיות לאור הדמיון למפגינה שצולמה בימים האחרונים בהפגנות בפורטלנד, ארצות הברית. הצעד הצליח לעורר סערה ברשת וגם בקרב המפגינים וחברי הכנסת. בעוד שמתקיימות מחאות לגיטימיות של כלל עם ישראל, נראה כי המפגינה פגעה בלגיטימיות המחאות.

המפגינה, סטודנטית לעבודה סוציאלית שהזדהתה בשם ס', השיבה לביקורת בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103, ואמרה כי "החזה שלי אינו ביזוי סמל המדינה". לדבריה, "אני לא חושבת שגוף האישה זה דבר מבזה, אני חושבת שראש ממשלה שמואשם בפלילים זה דבר מאוד מבזה". היא ציינה כי "נשים משלמות בגופן ובחייהן בשביל המדינה הזאת", אף שלטענתה היא אדישה לדעתם של אנשים שאינם מכירים אותה לאקט שביצעה, כשנשאלה מדוע בחרה לעשות זאת, השיבה: "הנה תראו, אתם מדברים איתי ברדיו על הבוקר. למה? בגלל השדיים שלי? מטורף".

הרשת הגיבה ואספנו את התגובות הטובות ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מחאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully