וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכה להשקה באוגוסט: סמסונג משיקה את ה-Flip עם תמיכה בדור החמישי

22.7.2020 / 16:57

מפנה זמן להכרזה החשובה באוגוסט: למרות השמועות כי ה-Z Flip בדור החמישי יושק במהלך האירוע שמתקיים באוגוסט במהלכו תכריז על ה-Note 20, סמסונג שחררה את התת דגם של ה-Flip בהשקה "שקטה". הבשורה: תמיכה בדור חמש ומעבד מהיר יותר

מייקי לוי

לא מחכה להשקה ב-2 באוגוסט: חברת סמסונג חשפה היום (רביעי) את ה-Galaxy Z Flip עם תמיכה בקישורית הדור החמישי ומעבד מהיר יותר. ה-Flip הוא השני בסדרת המכשירים הגמישים של סמסונג. בניגוד ל-Fold שנפרס בתצורת "ספר", ה-Flip נפרס בתצורת "צדפה", בדומה למכשירים הישנים כמו ה-RAZR של מוטורולה. הוא כולל מסך בגודל 6.7 אינץ', ברזולוציית FullHD, עם ציפוי זכוכית, מה שנותן הרגשה של מסך סמארטפון מסורתי, ולא ציפוי פלסטיק בדומה ל-Fold.

המסך החיצוני הינו SuperAmoled בגודל של 1.1 אינץ', והוא ישמש בעיקר לתצוגת התראות. עוד הוא כולל מערך צילום אחורי של 12 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה של 123 מעלות, ומצלמה קדמית של 10 מגה פיקסל. בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים מתוצרת סמסונג, כשאליה משודך 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון פנימי. עוד הוא תומך בהטענה אלחוטית מהירה, וסוללה בקיבולת 3,300 מיליאמפר-שעה.

סמסונג גלקסי Z Flip. winfuture, צילום מסך
ה-Galaxy Z Flip עם תמיכה בדור החמישי/צילום מסך, winfuture

נראה כי בסמסונג הבינו כי הדור השני ל-Flip אינו מצדיק "בזבוז" זמן במהלך אירוע ההשקה שיתקיים לראשונה במתכונת וירטואלית בלבד, ובחרו להשיק את הדור החמישי בהשקה "שקטה". לא ברור האם הוא יגיע לישראל, אך נראה כי גם ההשקה אינה רלוונטית, שכן מועד פריסת הדור החמישי טרם ברור. הסמארטפון יתחיל להימכר בעולם החל מה-7 באוגוסט. ה-Galaxy Z Flip הוא הסמארטפון "הזול ביותר" בסדרת הסמארטפונים הגמישים של סמסונג, שכן בישראל הוא נמכר תמורת מחיר של 4,299 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully