וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה: ישראלי זכה במקום השני בתחרות צילום שנתמכת על ידי אפל

23.7.2020 / 13:39

אבישי פוטרמן בן ה-22 זכה במקום השני בתחרות צילום שנתמכת על ידי הענקית האמריקאית. את התמונה צילם באייפון, ותיעד את הרגע ממש "במקרה". שוחחנו עם פוטרמן הצעיר שדיבר על רגעי הזכייה

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

זו השנה ה-13 שתחרות IPPAwards מתקיימת, ומדובר בתחרות צילום עצמאית שבה המתמודדים נדרשים לצלם אך ורק באייפון, והיא כמובן נתמכת בצורה רשמית על ידי אפל ומונה צלמים מעל 140 מדינות. אחרי שכבר היו לנו בישראל נציגים שזכו בתחרות הצילום הרשמית של אפל, כעת יש לנו נציג נוסף: אבישי פוטרמן בן ה-22 שתמונתו שצולמה באייפון XR זכתה במקום השני בקטגוריית "טבע" בתחרות הצילום.

פוטרמן צילם את התמונה הזוכה בזמן שהיה בטיול בניו - זילנד, ולדבריו היא צולמה "ממש במקרה". "הייתי שם בהתנדבות של כמה חודשים ובאחד מהטרקים שעשיתי, 'טרק הקפלר', הגענו להר 'לוקסמור' והיה נוף מדהים. התמונה צולמה ממש במקרה, התכופפתי לצלם את הנוף, ובדיוק באותו הרגע נחתה הציפור באמצע הפריים ויצאה תמונה מטורפת. הציפור הזאת נקראת 'קיאה' ומדובר בתוכי האלפיני היחיד שיש בעולם. אלו ציפורים יחסית מעצבנות שלוקחות אוכל, אבל לי היא עשתה טובה", סיפר פוטרמן בהתלהבות.

תמונה שזכתה בתחרות של אפל. אבישי פוטרמן,
התמונה שזכתה בתחרות הצילום/אבישי פוטרמן

על רגע הזכייה מספר פוטרמן: "ידעתי שיש לי תמונה ברמה טובה שאולי יכולה לזכות במשהו. בדרך כלל אני לא מצלם בצורה מקצועית באייפון, וכשאני רואה נוף יפה אני מצלם כי אני פשוט חייב. אבל זו התמונה הראשונה שצילמתי בסמארטפון ברמה שאפשר להתגאות בה. חיפשתי בגוגל תחרויות צילום ושמעתי על התחרות הזאת. נרשמתי דרך האתר, שלחתי את התמונה ולפני כמה ימים הודיעו לי שזכיתי בקטגוריית טבע במקום השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully