וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון לבני הגיל השלישי ב-1,200 ש"ח

צחי הופמן, The Gadgets Review

23.7.2020 / 16:19

ה-Basic Smartphone מהדורת 2020 מציע ממשק המותאם לבני הגיל השלישי, והוא כולל הנגשה של וואטסאפ, Zoom וגם לחצן מצוקה מובנה ותזכורת לנטילת תרופות

basic smartphone. יח״צ,
הסמארטפון המותאם לבני הגיל השלישי (צילום: יח״צ)/יח״צ

אי שם בתחילת העשור הקודם, היה טרנד של סמארטפונים לבני הגיל השלישי. אחד המכשירים היה ה-Basic Smartphone, אשר הושק בשנת 2013 על-ידי חברת רונלייט. אותו מכשיר היה מבוסס על סמארטפון של LG ועל פיתוח כחול לבן של חברת EC2. היום הודיעה רונלייט שהיא משיקה את גרסה 2020 של הבייסיק סמארטפון, גם הוא מבוסס מכשיר של LG ותוכנה של EC2.

מהדורת 2020 ממשיכה את הקו של ממשק ידידותי, רק עם פתרונות המתאימים גם לתקופה הנוכחית, כמו גישה נוחה לוואטסאפ, שיחות וידיאו דרך Zoom ומסך בגודל 6.5 אינץ'. תכונות נוספות כוללות ממשק "לחיצות ארוכות" לתפעול פשוט יותר לקהל היעד - המסך נענה רק לאחר לחיצה ארוכה ונותן משוב ברטט כאשר הלחיצה נקלטת. לחצן מצוקה מובנה, אשר מתקשר לבן משפחה/מוקד חירום והודעת מצוקה הכוללת את מיקום המכשיר ל-5 אנשי קשר מוגדרים מראש. השתלטות על המכשיר מרחוק, קבלת מיקום, הפעלה שלו מרחוק וגם חיבור לאפליקציית Medisafe המספקת תזכורת לנטילת תרופות וכדורים בזמן.

"במיוחד בימים אלה, בהם אוכלוסיית הגיל השלישי נמצאת בסיכון ומחויבת בריחוק חברתי לשמירה על הבריאות, היה לנו חשוב לקדם פתרון ייחודי המאפשר לשמור על קשר ויזואלי רציף עם היקרים לנו, באופן שיקל וישפר את חיי היום יום של המשתמשים ובני משפחותיהם" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט. "הבייסיק סמארטפון מציע פתרון מלא, איכותי, פרי פיתוח כחול-לבן, המספק מענה לכל צרכי התקשורת, הן של המשתמש והן של בני משפחתו, לצד שקט נפשי שנובע מהיכולת ליצור קשר בכל רגע, להקל ולסייע, גם מרחוק".

לרגל ההשקה, רונלייט מציעה גישה חינם למשך 60 יום, למערכת ניהול וניטור לבני המשפחה, המאפשרת לעקוב מרחוק אחר מצב המכשיר (סוללה, קליטה ושמע) ואיכון שלו. המחיר: 1,200 שקל.

פורסם לראשונה ב-The Gadget Reviews

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully