וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריינו ביומנים: האם נחשף תאריך השקת האייפון 12?

26.7.2020 / 7:25

הקורונה עשויה להמשיך לפקוד אותנו עד להשקת האייפון 12, מה שכמובן ישפיע על אופי ההשקה ואולי גם על המחירים. כעת מדליפים סדרתיים חושפים את תאריך ההשקה של הדור הבא, ואת המוצרים שיחשפו לצד האייפון

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

מתקרבים להשקת האייפון 12: לפי דיווחים ברשת של מדליפים סדרתיים, נראה כי אירוע ההשקה השנתי של אפל יתקיים במהלך ה-8 בספטמבר ובשלב זה לא ברור האם האירוע יתקיים במתכונת וירטואלית בדומה לאירוע המפתחים שהתקיים בחודש יוני. עוד טען המדליף כי ב-27 באוקטובר אפל תקיים אירוע נפרד במהלכו תכריז על אייפד פרו חדש, משקפי המציאות מדומה המדוברים של אפל ועל מקבוקים עם שבבים מתוצרתה.

בעוד שטרם יצאה הודעה רשמית על כך, אפל נוהגת בעשור האחרון לקיים את אירועי ההשקה בשבוע השני של ספטמבר. כך לדוגמה, בשנה שעברה קיימה את אירוע השקת האייפון 11 ב-10 בספטמבר, והשנה מסתמן כי זה יתקיים ב-8 בספטמבר, ביום שלישי. עוד נטען כי אפל תציג אייפד חדש ואת משטח ההטענה המדובר AirPower, המסוגל להטעין אייפון ואירפוד בו זמנית.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האם נחשף תאריך השקת האייפון 12?/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

ההשקה של אפל צפויה להיות מאתגרת, שכן בצל הקורונה קיים משבר כלכלי עולמי. מצד אחד, המצב הכלכלי לא יאפשר לאפל להעלות מחירים במידה ושקלה זאת, ומצד שני היא גם אולי תדרש להוריד מחירים או להפוך את ההשקה לאטרקטיבית יותר. האייפונים שנחשפים באירוע ההשקה השנתי בספטמבר, אלו מכשירי פרימיום שעלותם בישראל מתחילה ב-3,000 שקלים ועשויה להגיע עד ל-8,000 שקלים. ספק רב כי אפל תוריד מחירים, אך היא בהחלט עשויה להציע הצעות מכר אטרקטיביות כמו טרייד-אין בתנאים משופרים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully