וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מכריזה על זמינותו של AWS Outposts בישראל

השירות מציע ארונות מחשוב ואחסון (Racks) מנוהלים, שתוכנננו על ידי AWS ושניתנים להתאמה. AWS Outposts מאפשר ללקוחות להריץ שירותי מחשוב, אחסון, בסיסי נתונים ושירותי AWS נוספים בתוך מערך המחשוב הארגוני של הלקוח, כשירות מנוהל

בשיתוף PandaZzz

Amazon Web Services (AWS) הכריזה על זמינותו של AWS Outposts בישראל. AWS Outposts הוא שירות המציע ארונות מחשוב ואחסון (Racks) מנוהלים, שתוכנננו על ידי AWS ושניתנים להתאמה. AWS Outposts מאפשר ללקוחות להריץ שירותי מחשוב, אחסון, בסיסי נתונים ושירותי AWS נוספים בתוך מערך המחשוב הארגוני של הלקוח, כשירות מנוהל, המתחבר בצורה שקופה למגוון השירותים הרחב של AWS בענן. AWS Outposts מביא את שירותי הענן של AWS, תשתיות ושיטות תפעול למרכזי המחשוב (On-premises Datacenters) ולמרכזי המחשוב המשותפים (Co-locations). עם AWS Outposts, לקוחות יכולים להשתמש באותם ממשקי API, כלים וחומרה של AWS במרכזי המחשוב שלהם, בדומה לשימוש שלהם בענן של AWS, ולקבל מערך מיחשוב היברידי אחיד.

שירות AWS Outposts מאפשר לארגונים שעדיין לא עברו לענן, מסיבות שונות, כמו נתונים שצריכים להישאר בארץ, לבצע את השינוי הזה אצלם. המעבר לענן באמצעות AWS Outposts מאפשר לאותם גופים לקבל את כל היתרונות הטכנולוגיים של AWS, כאשר המידע יושב אצלם פיזי בארגון. זהו שדרוג משמעותי, ממנו גופים כמו בנקים או בריאות, יוכלו להתחיל להשתמש בו. שוחחנו הראל יפהר, מנהל הפעילות של AWS בישראל, מספר לנו על ההשקה החדשה של אמזון בישראל.

מהי הבשורה ששירותי ה-AWS Outposts מביאים לארגונים הישראליים?

"לקוחות בישראל, שלהם מערכות שמחייבות גישה בזמן תגובה נמוך למערכות פנים-ארגוניות שונות, עיבוד נתונים מקומי או אחסון נתונים מקומי, יכולים ליהנות מהשימוש ב-AWS Outposts בישראל".

אמזון. ShutterStock
אמזון מכריזה על זמינותו של AWS Outposts בישראל/ShutterStock

אתה יכול לתת לנו דוגמאות לשימושים ב-AWS Outposts?

"אפליקציות הכוללות יישומים הנדרשים להגיב במהירות הקרובה לזמן אמת, לתקשר עם מערכות מקומיות אחרות או לשלוט בציוד מקומי באתר - כגון ציוד רצפת ייצור, מערכות ניהול רפואיות ומערכות עבור נקודות מכירה קמעונאיות. לקוחות יכולים גם להשתמש ב-AWS Outposts לצורך אחסון ועיבוד של נתוני לקוחות באופן מאובטח בישראל. יכולת זו חשובה עבור ארגונים בענפים הכפופים לרגולציה הכוללת דרישות לאחסון נתונים מקומי".

"עם AWS Outposts, לקוחות בישראל יכולים לעבוד עם רשת השותפים של AWS (AWS Partner Network) כדי למנף את הניסיון הרחב שלהם בעזרה לעסקים בהעברת אפליקציות ל- AWS דרך סיוע בכל ההיבטים של פרוייקטי מעבר לענן. אלה יכולים לכלול, תכנון, מעבר ותפעול, כמו גם שירותי ייעוץ בנושא אסטרטגיית ענן וטכנולוגיה להעברת שירותים ומערכות ל- AWS Outposts . השותפים להשקת AWS Outposts בישראל הם: AllCloud, CloudZone (MATRIX), Automat-IT (Malam-Team)".

כיצד הארגונים הישראליים מאמצים את טכנולוגיית הענן בארץ?

"אנו ממשיכים להרחיב את שירותי הענן המתקדמים והמאובטחים עבור לקוחותינו, על מנת לתת מענה לצרכים העסקיים שלהם. לקוחות בישראל אימצו את שירותי הענן בקצב מואץ, תוך שהם מפיקים תועלת משיפור הזמינות, הגמישות, האמינות והאבטחה שהם מקבלים מ-AWS. באמצעות AWS Outposts, אנו מספקים גישה אחידה ללקוחות הנדרשים להפעיל מערכות במרכזי מחשוב מקומיים (on-premises) בשל דרישות לגישה בזמן תגובה נמוך או לעיבוד נתונים מקומי, תוך שהם עדיין יכולים ליהנות מהמגוון הרחב של שירותי AWS".

לדברי ד"ר טל טובה פטלון, מנהלת מכון KSM למחקר וחדשנות רפואית של מכבי שירותי בריאות, לישראל אמרה: "זה יהיה נהדר לראות את AWS Outposts מגיע לארץ. כך תהיה לנו היכולת לאחסן את הנתונים בישראל, ובה בעת ליהנות מהכלים הזמינים בענן של AWS. למכון KSM יש יכולות מחקר מתקדמות ומאגר נתונים ייחודי שנאגר במהלך 25 השנים האחרונות נתונים מיותר מ-2.4 מיליון מטופלים. באמצעות AWS Outposts נוכל לעבוד בקצב גבוה יותר, ובכך לקדם במהירות את החדשנות הרפואית למען החולים שלנו ולמען מדע הרפואה".

אייל אפרת, מנהל חברת הראל מחשבים אמר: "העברת היישומים הדיגיטליים שלנו ל-AWS העניקה לנו את היכולת להציע חדשנות במהירות רבה יותר ובעלות נמוכה יותר, ומתן שירותים ויישומים חדשים ללקוחות ולסוכנים שלנו. אנו מצפים להמשיך ולאמץ שירותים של AWS ולהמשיך לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר עבור לקוחותינו. חדשנות הינה חלק מה-DNA של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ומסייעת לנו לשמור על העמדה המובילה שלנו כחברת הביטוח הגדולה בישראל.

הודות לשימוש ב-AWS הצלחנו לפרוס שירותים דיגיטליים חדשים במהירות רבה יותר מכפי שהיה אפשרי בעבר. אנו בוחנים שימוש בשירותי AWS Outposts הזמינים כעת בישראל, אשר יאפשרו לנו להרחיב את הפתרונות החדשניים של AWS למערכות הדורשות זמן תגובה נמוך בגישה לתשתיות הליבה במערך המחשוב הארגוני שלנו".

עם AWS Outposts לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון אפשרויות מחשוב, אחסון עיבוד גרפי של Amazon Elastic Compute Cloud ( (Amazon EC2, עם או בלי שימוש באחסון מקומי, ובשילוב עם אחסון ב - Amazon Elastic Block Store (Amazon EBS). לקוחות יכולים להריץ בקלות מגוון רחב של שירותי AWS באופן מקומי, וביניהם: Amazon Elastic Container Service (Amazon ECS), Amazon Elastic Kubernetes Service (Amazon EKS) Amazon Relational Database Service (Amazon RDS) , ו - Amazon Elastic MapReduce (Amazon EMR), וכן להתחבר ישירות לשירותים אזוריים: כגון Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) או Amazon DynamoDB באמצעות חיבורי תקשורת פרטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully