וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשפעות הקורונה: מכירת אייפון 12 צפויה להידחות

2.8.2020 / 0:47

הסגר העולמי עשה את שלו: אחרי שדווח כי אפל צפויה לדחות את מכירת האייפונים החדשים, כעת מגיע אישור רשמי. במהלך פרסום תוצאות הכספיות של הרבעון האחרון, התבטא סמנכ"ל הכספים בנוגע לתחילת מכירת אייפון 12. אז למתי תידחה המכירה?

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

חיכיתם שהאייפון יגיע בספטמבר? אז ההכרזה ככל הנראה תתקיים, אבל נראה כי תחילת המכירה תידחה. בעוד שכמעט כל הפרטים על ההשקה המתקרבת של אייפון 12 דלפו, נראה כי דבר אחד נותר בסימן שאלה עד לאחרונה: מתי אייפון 12 יגיע לחנויות? במהלך פרסום תוצאות הכספיות של הרבעון האחרון של אפל, התבטא סמנכ"ל הכספים לוקה מאסטרי ואמר כי מכירת אייפון 12 תידחה "בכמה שבועות".

בחודשים האחרונים פורסמו כמה דיווחים, כי אפל נתקלת בקשיים בנוגע לייצור האייפון. כידוע, אפל מייצרת את דגמי האייפון בסין, ובעקבות משבר נגיף הקורונה לא רק שבסין התבצעו סגרים במוקדי המפעלים, אלא שגם לא ניתן היה לקיים טיסות בין ארצות הברית לסין, דבר שהקשה על שליחת מהנדסי אפל לפס הייצור. זהו תהליך שגרתי שקורא בכל מוצר בסדרה גודל כמו האייפון, מהנדסי אפל שאמונים על תהליך הייצור מגיעים למפעלים ומבצעים חידודים והידוקים אם אלה נדרשים. כעת, מכשלא היו טיסות, נראה כי דחיית ההשקה הייתה בלתי נמנעת.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
גם השקת האייפון 11 פרו לוותה בבעיות מלאי/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

ברשת מדווחים כי גם צפויות בעיות מלאי משמעותיות, כשתחילה דווח כי ההשקה תתקיים כרגיל, אך תכלול מלאי מצומצם למדי. עוד שמועות עוסקות בכך שייתכן והאייפון 12 בגרסה הרגילה יושק בסמוך לאירוע, ואילו האייפון 12 פרו יגיע חודש לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully