וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: הכפתור החדש בנטפליקס שמשנה את חוקי הבינג'

2.8.2020 / 0:58

מרגישים שהסדרה אטית מדי? אתם רוצים להעביר חלקים ומצד שני אתם לא רוצים לפספס קטעים מסוימים? נטפליקס משיקה כפתור חדש שיאפשר לנגן את הסדרה או הסרט במהירות גבוהה יותר. הבשורה: האיכות לא נפגעת

נטפליקס/צילום מסך

בסרטון: האפליקציה של נטפליקס

בשנה שעברה דווח כי נטפליקס בוחנת כפתור חדש "שישנה את חוקי הבינג'", כעת דווח כי הכפתור החדש עושה את דרכו לאפליקציה באנדרואיד, ובקרוב באייפון ובממשק האינטרנטי. הכפתור החדש מאפשר לנגן את הסדרה במהירות גבוהה יותר מבלי לפגוע באיכות, כמו פי 1.25 או פי אחד וחצי. מנגד, הוא גם מאפשר להאט את הצפייה ב-0.5 ו-0.75. הפונקציה החדשה תתאפשר בכל התכנים שיש בנטפליקס, וגם באלו שכבר הורדתם לסמארטפון.

הכפתור החדש ממוקם על יד תפריט השמע והכתוביות, ונסיינים שהפיצ'ר הגיע לידם, דווחו בעבר כי הוא מציג את התמונה והשמע במהירות גבוהה או אטית יותר, מבלי שהאיכות נפגעת כלל. כך לדוגמה, ניתן לסיים עונה שלמה בזמן קצר יותר לעומת צפייה רגילה, או לחלופין - לצפות בסדרה בהילוך אטי. "משתמשים רבים ביקשו את הפיצ'ר", אמרה קילה רוביסון, סמנכ"לית חדשנות במוצרים. איגוד החירשים האמריקני וההסתדרות הלאומית לעיוורים שיבחו את החברה על המהלך.

עוד בוואלה!

קיבלתם מייל עם קובץ וורד? ייתכן ומדובר ברוגלה מסוכנת

לכתבה המלאה
מהירות צפייה בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
הכפתור החדש מגיע באופן רשמי למשתמשי האנדרואיד, אייפון ובממשק בדפדפן/צילום מסך, צילום מסך

כאמור, הפיצ'ר עושה את דרכו למכשירי האייפון ולממשק האינטרנטי, כשלא ברור מתי יגיע לאפליקציית נטפליקס בטלוויזיות, אם בכלל. בנטפליקס לא ציינו מסגרת זמנים של הגעת הפיצ'ר לאייפון ולממשק האינטרנטי, אך ניתן לשער כי זה צפוי להתקיים במהלך השבועות הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully