וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Note 20, שעון חדש ואוזניות מסקרנות: כל מה שאנחנו יודעים על ההשקה של סמסונג

3.8.2020 / 1:13

לראשונה, סדרת ה-Note 20 תושק באירוע וירטואלי בלבד. השנה צפויים לא מעט חידושים ומוצרים חדשים מבית היוצר של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, כמו אוזניות בעיצוב ייחודי. רגע לפני ההשקה, עשינו סדר בשמועות

galaxy note 20/יח״צ

לראשונה בתולדות השקת סדרת ה-Galaxy Note, השנה ההשקה תתקיים במתכונת וירטואלית. מדובר בהשקה מאתגרת במיוחד, שכן ה-Note נחשב למכשיר פרימיום - סופר יוקרתי, ואילו המשבר הכלכלי העולמי נותן את אותותיו. עם זאת, בסמסונג "הלכו עד הסוף" ובחרו להשיק שני סמארטפונים: ה-Note 20, ולצדו את הסמארטפון היקר ביותר שסמסונג השיקה בשנים האחרונות: Galaxy Z Fold 2. יומיים לפני ההשקה ונראה כי כל הפרטים דלפו. אז מה צפוי להיות שם? ריכזנו את כל השמועות.

הסמארטפון שלשמו סמסונג מתכנסת: ה-Galaxy Note 20

גולת הכותרת של ההכרזה כמובן היא ה-Galaxy Note 20. מכשיר הדגל החדש צפוי להגיע בכמה גרסאות, כשמדובר על גרסה רגילה וגרסת Ultra שתגיע עם מסך בגודל 6.9 אינץ', עם ציפוי גורילה 7 נגד נפילות ושריטות,וקצב רענון מסך של 120 הרץ. עוד גרסת האולטרה צפויה להגיע עם ערכת השבבים Exynos 990 בישראל, ואילו בארצות הברית המכשיר יגיע עם סנאפדרגון 865 פלוס, כשאל המעבד מצורף 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה או 512 גיגה לאחסון.

galaxy note 20. יח״צ,
הסמארטפון שלשמו סמסונג מתכנסת/יח״צ

בגב הסמארטפון ניתן למצוא מערך צילום של 109 מגה - פיקסל, חיישן נוסף של 12 מגה פיקסל המאפשר זום אופטי של פי 5 וזום היברידי עד פי 50, וחיישן נוסף של 12 מגה - פיקסל. על פי השמועות, הסמארטפון יהיה הראשון שמסוגל לצלם ברזולוציית 8K, ויגיע עם טכנולוגיית ה-Wi-Fi בתקן 6 שמבטיח מהירות גבוהה יותר. נראה כי התמונות הרשמיות של הסמארטפון כבר הודלפו, והוא כמובן יגיע עם העט שיזכה לעדכונים נוספים ושלל יכולות חדשות שטרם היו בדגמי העבר.

מראה ייחודי: אוזניות "השעועית"

אחד מהמוצרים המעניינים ביותר שסמסונג תשיק, הוא אוזניות בצורת "שעועית" שדלפו במהלך החודש האחרון. מדובר במתחרה של ה-AirPods Pro שמביא יכולות סינון רעשים אקטיבי, ומראה חדשני שנטמע בתוך האוזן. טרם ברור מהן יכולות האוזניות, אך בדומה לאפל, ניתן לשער כי סמסונג תשלב טכנולוגיות מיוחדות שיעבדו עם מכשירי החברה. מחיר האוזניות לא דלף לרשת, אך ניתן לשער כי הן יעלו לפחות 200 דולרים.

galaxy beans. צילום מסך, צילום מסך
אוזניות במראה יחודי/צילום מסך, צילום מסך

יתחרה באייפד פרו: ה-Galaxy Tab S7

בשנה שעברה סמסונג השיקה את ה-Galaxy Tab S6 שהיווה מתחרה רציני לאייפד פרו והציב סטנדרטים גבוהים. השנה סמסונג עשויה להמשיך בקו הלוחמני, ולהציג את ה-Galaxy Tab S7. על פי השמועות, הוא יגיע בשתי גרסאות: מסך 11 אינץ' ומסך 12.4 אינץ' שיקרא "Galaxy Tab S7 פלוס". שני הטאבלטים יגיעו עם מסך AMOLED וסוללה בנפח 10,900 מיליאמפר-שעה. עוד הם יגיעו עם ערכת השבבים סנאפדרגון 865 פלוס, 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון פנימי.

הדור הבא

סמסונג הציגה בשנה שעברה את ה-Galaxy Fold ובהשקה הקרובה נראה את הדור השני לסמארטפון המתקפל והחדשני. בשלב זה לא ברור איזה יכולות חדשות הוא יביא, אך הוא צפוי להגיע עם "זכוכית דקה" בדומה ל-Flip, מסך בגודל 7.5 אינץ' כשהוא פתוח לגמרי, קצב רענון של 120 הרץ וייתכן ומחירו יהיה מעט זול יותר מהדור הקודם.

עם אק"ג וניתור רמת החמצן בדם: ה-Galaxy Watch 3

האיום המרכזי של סמסונג בקטגוריית השעונים הוא כמובן ה-Apple Watch. עם ה-Watch 3 החברה תנסה להתחרות באפל, כשהוא צפוי לעבוד עם מכשירי אפל, יגיע עם יכולות קוליות ואפילו גרסת דור רביעי. השעון צפוי לנטר את דופק הלב, רמת החמצן בדם, ואפיוני השינה של המשתמש. עוד דווח כי בדומה לשעון של אפל, גם ה-Watch 3 צפוי להגיע עם יכולות אק"ג. ה-Watch 3 יגיע בשתי גרסאות: 45 מ"מ ו-41 מ"מ, עם אטימות למים של 5ATM, משמע עומק של עד 50 מטרים למשך זמן של עד עשר דקות. הדבר היחיד שנותר לא ידוע הוא מחיר השעון.

watch 3 סמסונג. צילום מסך, צילום מסך
ה-Galaxy Watch 3 יגיע עם יכולות ניטור לב מתקדמות/צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully