וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לספורט, לזום ולמוזיקה: Jabra ו-B&O משיקות אוזניות חדשות

4.8.2020 / 0:01

חברת ביקונקט, יבואנית Jabra, B&O ו-JLab השיקה אוזניות חדשות המיועדות לספורטאים, להאזנה למוזיקה וגם למי שעובד מהבית. עוד השיקה החברה את המיקרופונים של JLab המיועדים לגיימרים, ויוצרי תוכן

@cleanthatup

גל של אוזניות חדשות: חברת ביקונקט השיקה היום (שני) מגוון דגמי אוזניות של חברת Jabra, וחברת B&O היוקרתית והודיעה על מכירת מיקרופונים חדשים של חברת JLAB המיועדים לגיימרים. גולת הכותרת במיקרופונים של JLAB היא המחירים הנמוכים שנתונים תמורה גבוהה למחיר. רונן ברקוביץ, מנכ"ל ביקונקט אמר: "לפי מחקר של בזק, 55% מהילדים מייצרים ומעלים תוכן לרשת לפחות פעם בשבוע. בשילוב עולם הפודקאסטים הצומח, היוטיוברים המקצועיים והתקופה הקרובה בה יצטרכו לא רק ללמוד מרחוק אלא גם להקליט מערכי שיעור, מדובר בקטגוריה שתצמח במאות אחוזים".

בין מבול האוזניות, ביקונקט טכנולוגיות מכריזה על תחילת מכירת האוזניות BeoPlay E8 3.0 Sport, אוזניות הספורט True - Wireless מהדור השלישי של החברה. האוזניות מיועדות לספורטאים מקצועיים ואנשים הרצים ביום-יום. האוזניות, בעלות העיצוב האלגנטי, מאוחסנות בתוך מארז טעינה קומפקטי ואלחוטי, ומורכבות מחומרי גלם המיועדים לפעילות ספורטיבית, כמו גומי ורצועות סיליקון בשילוב עם אלומיניום.

B&O אוזניות ספורט. יח״צ,
אוזניות ספורט עם אודיו ללא פשרות/יח״צ

החומרים עמידים בפני קורוזיה ומאפשרים אחיזה יציבה כדי שהאוזניות לא יחליקו בעת שימוש כשאצבעות רטובות ומזיעות. מחיר האוזניות עומד על 1,390 ש"ח והן כוללות שנתיים אחריות ושירות עם שליח עד הבית. הרוכשים במכירה המוקדמת יקבלו את האוזניות במהלך אמצע אוגוסט, כשחודש לאחר מכן הן יגיעו לחנות האינטרנטית או חנות הדגל של המותג בקניון TLV.

סדרת Elite 45H: אודיו באיכות גבוהה עם מחיר אטרקטיבי

עוד השיקה ביקונקט שני דגמים חדשים של Jabra. הראשון: Elite 45H, אוזניות קשת עם איכות אודיו הטובה בקטגוריה לטענתה. האוזניות כוללות רמקולים בקוטר 40 מ"מ, סוללה של עד 50 שעות בטעינה בודדת, לצד טעינה מהירה ש-15 דקות הטענה מוסיפים עוד 10 שעות האזנה למוזיקה. האוזניה כוללת שני מיקרופונים מובנים לניהול שיחות טלפון באיכות גבוהה במיוחד, וב-Jabra מציינים כי האוזניות בנויות מהחומרים העמידים והנוחים ביותר, עם כריות אוזניים נושמות וקשת מרופדת לנוחות מרבית לאורך זמן. ה-45H כוללות כפתור ייעודי להפעלת העוזרת האישית של גוגל, אפל או אלקסה. מחיר האוזניות עומד על 399 שקלים בלבד.

jabra elite 45h. יח״צ,
אודיו באיכות גבוהה במחיר אטרקטיבי/יח״צ

סדרת Evolve: לעבודה מהבית, שיחות וועידה או פגישות מרחוק

סדרת ה-Evolve כוללת סינון רעשים, ונוחות מרבית. ה- EVOLVE2 40 הן אוזניות חוטיות המגיעות בגרסת מונו או סטריאו ומחירן 639 שקלים. ה-Evolve 2 65 מגיעות גם הן בגרסת מונו או סטריאו, והן כוללות סינון רעשים פאסיבי עם ריפוד אוזניים מחומר ייחודי זוכר צורה, ונורית חיווי "BusyLight" האותת לעמיתים שאתם נמצאים בשיחה. מחירן המומלץ לצרכן עומד על 1,099 שקלים. הדגם המוביל והיקר ביותר הסדרה הוא ה-Evolve2 85 עם סינון רעשים אקטיבי, סוללה שמחזיקה עד 37 שעות עבודה רציפה ו-10 מיקרופונים מובנים ושבב דיגיטלי המעניק שיחה באיכות טובה. הדגם הבכיר נמכר במחיר של 1,990 שקלים.

jabra evolve 2. יח״צ,
הסדרה שמתאימה בדיוק לרוח התקופה/יח״צ

האחרונים במבול ההשקות, הם המיקרופונים של חברת JLab המיועדים ליוטיוברים, פודקאסטרים, ויוצרי תוכן. הליין כולל 3 מיקרופונים: Talk Go, מיקרופון קונדנסר המיועד למשתמש יחיד או קבוצה עבור שיחות או גיימינג. החיבור למחשב מתבצע באמצעות כבל USB-C, ומחירו 299 שקלים.

ה-Talk השני בסדרה, הנו מיקרופון סטריאו המיועד גם להקלטה של מוזיקה, לרבות ביצועי דואט ואפשרויות למשחק עם האודיו, תיקון עיוותי קול או דיסטורשן. הוא כולל כניסת כבל Aux בשביל האזנה בזמן אמת, ומתאים גם לביצוע רעיונות מרובי משתתפים ולמשחקים גיימינג. מחירו 499 שקלים. ה-Talk Pro, הבכיר בסדרה, הוא מיקרופון דו-ממדי להקלטות מוזיקה איכותיות, כולל כניסת כבל Aux להאזנה בזמן אמת, ומחירו 799 שקלים.

מיקרופון של JLAB. יח״צ,
המיקרופונים החדשים: לגיימרים, פודקאסטים או יוטיוברים/יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully