וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר של 2,299 שקלים: LG משיקה בישראל מכשיר דגל חדש

4.8.2020 / 11:45

חברת LG משיקה בישראל את מכשיר הדגל LG Velvet. המכשיר החדש שם דגש על עיצוב מתקדם וחווית שימוש מתקדמת, לצד מערך צילום איכותי. המכשיר יוצע בתג מחיר אטרקטיבי שעומד על 2,299 שקלים

LG מדגימה את יכולות ה-Velvet/יח״צ

LG ישראל וחברת רונלייט, יבואנית החברה בישראל, משיקות היום (שלישי) את מכשיר הדגל החדש LG Velvet בגרסת הדור הרביעי. העיצוב החדש מאופיין בקווים נקיים, ובחברה שמו דגש רב על עיצוב הסמארטפון והניסיון להפוך אותו לסמארטפון מעט שונה ובעיקר ייחודי בנוף הסמארטפונים שחוזרים על עצמם. גיא בן יהודה סמנכ"ל השיווק של LG בישראל ציין כי "העובדה שהסמארטפונים של היום הופכים להיות דומים יותר זה לזה וקשים להבחנה על ידי מפרט טכני בלבד, הובילה את LG לשינוי אסטרטגיה והחלטה לשים דגש על עיצובים ייחודיים כדי לבדל את עצמה ולהביא ערך מוסף חדש".

lg velvet. יח״צ,
הגיע לישראל: ה-LG Velvet/יח״צ

הסמארטפון מגיע עם מסך OLED בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ויחס צפייה של 20.5:9.כדי לצמצם את מספר הנגיעות השגויות במסך, פיתחה LG את האלגוריתם Grip Suppression שמבחין בין נגיעות מכוונות במסך, לבין נגיעות שגויות שהמשתמש לא התכוון לבצע. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 עם 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה עד 2 טרה באמצעות כרטיס microSD.

עוד בוואלה!

"לפחות החייזרים יצאו מהבית של ההורים": הרשת מגיבה לדברי יאיר נתניהו

לכתבה המלאה

ה-Velvet מספק פתרונות מתקדמים בתחום התמונות באמצעות ה-LG Creator's Kit, שמנצל באופן מקסימלי את מצלמת ה-48MP המרכזית של המכשיר, לצד הקלטה בטכנולוגיית ASMR העושה שימוש בשני מיקרופונים בעלי רגישות גבוהה, על מנת ללכוד אפילו את הצלילים החלשים ביותר. מערכת Steady CAM מאפשרת למשתמשים להקליט וידאו ברור ואיכותי - גם כשהצילום מתבצע תוך כדי תנועה, וכמובן מנוע ה-Portrait הדואג לצלם תמונות עם אובייקט מודגש ומובלט.

מערך הצילום כולל שלושה חייני צילום: ראשי של 48 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8, השני של 8 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה, והשלישי של 5 מגה - פיקסל לצילום עומק. בחזית ניתן למצוא מצלמת 16 מגה - פיקסל.

LG Velvet. יח״צ,
עם דגש על העיצוב/יח״צ

בסמארטפון ניתן למצוא עמידות מפני מים ואבק בתקן IP68, ועמידות צבאית MIL-STD-810, כשהוא נבדק ב-14 מבחני קשיות של התקינה הצבאית האמריקנית כמו בוץ, אבק, מים טמפרטורה ועוד. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 4,300 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות טכנולוגיית Quick Charge 3.0 ומפעילה אותו סוללה בקיבולת של 4,300 מיליאמפר-שעה. ה-Velvet יהיה זמין בצבע ורוד - זהב, כסף, לבן וטיטניום. מחירו המומלץ לצרכן של בישראל הוא 2,299 ש"ח וכוללים שנתיים אחריות.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully