וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא בישראל: סמסונג חושפת את ה-Galaxy Note 20

5.8.2020 / 17:00

אחרי מבול שמועות והדלפות, חברת סמסונג חושפת את סדרת Galaxy Note 20 ולצדה גם הדור השני לסמארטפון המתקפל, ה-Galaxy Z Fold 2, אוזניות ה-Buds Live, השעון החכם Watch 3 וזוג טאבלטים חדשים

בפעם הראשונה בתולדותיה: חברת סמסונג הכריזה היום (רביעי) על סדרת ה-Galaxy Note 20 במהלך אירוע וירטואלי שקיימה בקוריאה הדרומית. בין המכשירים עליהם הכריזה ניתן למצוא את ה-Galaxy Note 20 וה-Note 20 Ultra, הטאבלטים החדשים Tab S7 ו-Tab s7 פלוס, ה-Galaxy Watch 3, ה-Buds Live והדור השני לסמארטפון המתקפל Galaxy Z Fold 2.

"כיום אנחנו מסתמכים על טכנולוגיה במידה חסרת תקדים. זו הדרך שבה אנחנו נשארים מחוברים כשאנחנו מנווטים באתגרים היוצאים מן הכלל שאנחנו ניצבים בפניהם בעולם," אומר ד"ר ט.מ. רו, נשיא וראש חטיבת התקשורת הניידת ב-Samsung Electronics.

עבודה מכל מקום ללא פשרות: סדרת ה-Galaxy Note החדשה

בסמסונג בחרו להשיק את סדרת ה-Note בשתי תצורות: ה-Note 20 וה-Note 20 הרגילה. בימים בהם רבים עובדים מרחוק או מהבית, ה-Note מביא את היכולות המשרדיות לכל מקום שתהיו בו, והוא כולל מסך שטוח (לא קמור בדומה לדורות הקודמים) מסוג SuperAmoled Plus בגודל 6.7 אינץ', רזולוציית 2,400X1,080 עם HDR10+ וציפוי זכוכית גורילה 5. ה-Ultra כולל מסך בגודל 6.9 אינץ' ברזולוציית 3,088X1,440, קעור, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, ציפוי זכוכית גורילה 7, תצוגת HDR10+ וקצב רענון של 120 הרץ.

galaxy note 20. יח״צ,
החל מהשבוע הבא בישראל/יח״צ

בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Exynos 990, זהה לשל סדרת ה-Galaxy S20. ערכת השבבים גורמת לשיפור של 19 אחוזים ביכולות העיבוד ו-15 אחוזים בעיבוד הגרפי. שני הסמארטפונים יחלקו 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון, בעוד שלסדרת ה-Ultra ניתן להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס MicroSD.

גם העט זכה לשדרוג, ובגרסת ה-Ultra זמן השיהוי עומד על 9 מילי-שניות, מה שמאפשר דיוק מרבי בעת כתיבה בסמארטפון. עוד ניתן לבצע מחוות בדומה לדורות הקודמים, כמו לחזור למסך הבית או לנווט בין תפריטים באמצעות הזזת העט, מבלי לגעת במסך.

עוד בוואלה!

מה לעשות במקרה של תקיפת סייבר? המדריך המלא

לכתבה המלאה

מערך הצילום של ה-Note 20 Ultra כולל מצלמה עם זווית רחבה של 108 מגה-פיקסל עם מייצב תמונה אופטי, חיישן נוסף של 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה של 120 מעלות ופיקסלים בגודל 1.4 מיקרון, מצלמת 12 מגה-פיקסל, טלפוטו לזום אופטי של פי חמישה וחיישן לייזר למיקוד מהיר במיוחד. ב-Note 20 הרגיל ניתן למצוא מערך צילום הכולל מצלמה ראשית של 12 מגה-פיקסל עם זווית רחבה, ופיקסלים בגודל 1.8 מיקרון, מצלמת טלפוטו של 64 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי שלושה, ומצלמה אולטרה רחבה של 12 מגה-פיקסל בזווית 120 מעלות.

galaxy note 20. יח״צ,
ה-Galaxy Note וה-Galaxy Note 20 Ultra/יח״צ

בסמסונג טוענים כי הסוללה מסוגלת להספיק ליום עבודה שלם, והטענה במשך 30 דקות תספק 50 אחוזים מהסוללה. ב-Note 20 ניתן למצוא סוללה בנפח 4,300 מיליאמפר-שעה וב-Note 20 Ultra סוללה בנפח 4,500 מיליאמפר-שעה, עם אפשרות הטענה אלחוטית. הסמארטפונים עמידים מפני מים ואבק בתקן IP68 , ומגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10.

סמסונג חברה לחברת מיקרוסופט וכעת עובדות בשיתוף פעולה עם אפליקציית "Your Phone", שתאפשר לקשר את הסמארטפון למחשב האישי שלכם, ולגשת בקלות לאפליקציות ישירות מתוך המחשב. כך ניתן יהיה לשלוח הודעות, לצפות בהתראות, לסנכרן תמונות ועוד. סמסונג גם מביאה את ה-Xbox Pass אל תוך ה-Note, כשהחל מה-15 בספטמבר ניתן יהיה לשחק ביותר מ-100 משחקי אקסבוקס דרך הסמארטפון, אך השירות יהיה זמין במדינות נבחרות, כשישראל לא ביניהן.

galaxy note 20 Ultra. יח״צ,
ה-Note 20 Ultra כולל זום אופטי של פי חמישה ומיקוד מהיר במיוחד/יח״צ

כמה יעלה ומתי בישראל?

ה-Note 20 צפוי לעלות כ-3,499 שקלים ואילו ה-Note 20 Ultra צפוי לעלות כ-4,499 שקלים. המחירים טרם נקבעו סופית, ומועד ההשקה צפוי להתקיים ב-10 באוגוסט. ליאת ויסבורד ראובני, מנהלת שיווק סאני תקשורת: "אנחנו גאים להכריז כי ה-Galaxy Note 20 יגיע לרוכשי המכירה המוקדמת כבר ב-10 באוגוסט, ויגיע לחנויות ב-20 לאוגוסט". עוד תציע סאני לרוכשי המכירה המוקדמת, את אוזניות ה-Galaxy Buds Live בשווי 699 שקלים.

מסך מקצה לקצה: הסמארטפון המתקפל של סמסונג

עוד חשפה סמסונג את הדור השני לסדרת ה-Fold. הסמארטפון יגיע עם מסך מקצה לקצה, כמעט וללא מסגרת, כשהמסך החיצוני הינו בגודל 6.2 אינץ' והמסך הראשי בגודל 7.6 אינץ', כשהוא כולל מסכים גדולים יותר לעומת הדור הקודם. סמסונג לא חשפה פרטים נוספים על אודות הסמארטפון המתקפל, אך לוואלה! TECH נודע כי הוא יגיע בהמשך השנה כשלא צפויה להיות בשורה במחיר, משמע מחירו יעמוד על יותר מ-7,000 שקלים.

Galaxy Z Fold 2. יח״צ,
הדור השני של הסמארטפון המתקפל/יח״צ

עוד השיקה את סדרת ה-Tab S7. הטאבלטים יגיעו בשתי גרסאות, ה-S7 וה-S7 פלוס, כשהם יגיעו גם בתצורת דור חמישי. ה-S7 כולל מסך בגודל 11 אינץ', בעוד שה-S7 פלוס יגיע עם מסך בגודל 12.4 אינץ'. הפלוס כולל מסך OLED שצפוי לספק חווית צפייה מרשימה במיוחד, ואילו ה-S7 יגיע עם מסך LCD בלבד. שניהם יגיעו עם קצב רענון מסך של 120 הרץ, עם יחס מסך של 16:0.

ה-Tab S7 של סמסונג. יח״צ,
ה-Galaxy Tab S7 של סמסונג/יח״צ

הטאבלטים חולקים את ערכת השבבים סנאפדרגון 865 פלוס ויגיעו בגרסאות 6 או 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון. הם חולקים ארבעה רמקולים התומכים בפורמט השמע דולבי אטמוס, כוללים הטענה מהירה ויגיעו כמובן עם עט. בשלב זה לא ברור מתי יגיעו לישראל, אך נראה כי הם לא צפויים להיות זולים בכלל, כשהם מגיעים עם חומרה מתקדמת ומיועדים להתחרות בסדרת האייפד פרו של אפל שעולה יותר מ-3,000 שקלים.

זה אולי המוצר המסקרן ביותר של סמסונג: ה-Galaxy Buds Live. תחילה נקראו "Beans" בשל עיצובן הדומה לשעועית, ועוררו לא מעט סקרנות. כעת סמסונג מכריזה כי הן יגיעו עם רמקולים גדולים יותר ב-12 מ"מ בהשוואה ל-Buds+, וביחד עם "תעלת בס", השמע מקבל עומק. האוזניות כוללות שלושה מיקרופונים וסינוון רעשים אקטיבי. משתמשי ה-Note 20 יוכלו להשתמש באוזניות כמיקרופון בעת צילום וידאו. ניתן יהיה לשלוט בסינון רעשים בצורה ידנית ולכבות אותו בהתאם לשימוש.

galaxy buds live. יח״צ,
המוצר המסקרן ביותר של סמסונג, ה-Galaxy Buds Live/יח״צ

יכולות אק"ג ולחץ דם: השעון החדש של סמסונג

עוד השיקה את ה-Galaxy Watch 3, שמביא לראשונה בתולדות סמסונג, יכולות אק"ג אל השעון. הדור החדש מגיע עם גרסה דקה יותר של מסגרת השעון, רצועה מעור ומראה יוקרתי במיוחד. השעון שם דגש על יכולות בריאותיות, כשניתן לעקוב ולמדוד אחר רווית החמצן בדם לאורך זמן, אפשרות למדוד לחץ דם וכאמור - יכולות אק"ג. עם זאת, חלק מהיכולות יהיו זמינות רק בשווקים בהן התכונות אושרו לשימוש.

תכונת האק"ג של אפל הוצגה לפני מספר שנים וטרם זמינה בישראל, כך שניתן לשער כי יקח זמן רב עד שתכונת האק"ג תהיה זמינה בישראל.

galaxy watch 3. יח״צ,
השעון החדש של סמסונג/יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully