וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני חושפת את דור ההמשך לאוזניות עם סינון רעשים אקטיבי

6.8.2020 / 18:00

זה לקח שנתיים, אבל זה סוף-סוף קרה: חברת סוני הציגה את דור ההמשך לאוזניות עם סינון רעשים אקטיבי. האוזניות החדשות עשויות להיות הטובות ביותר בקטגוריה, ויגיעו בחודש הקרוב לישראל במחיר משוער של 1,550 שקלים

אוזניות סוני MX4/יח״צ

חברת סוני מכריזה הערב (חמישי) על סדרת האוזניות 1000XM4. מדובר בדור הבא של האוזניות Over Ear הטובות ביותר שיש בשוק, עם סינון רעשים אקטיבי. שנתיים עברו מאז שהחברה השיקה את הדגם בדימוס, ומדובר בבשורה של ממש. אל ישראל הן צפויות להגיע במהלך סוף אוגוסט - תחילת ספטמבר והמחיר המשוער יעמוד על 1,550 שקלים.

האוזניות עם הסינון רעשים הטוב ביותר?

לראשונה בסדרה, האוזניות יתמכו בחיבור שני מכשירים במקביל, כך שניתן יהיה להיות מחובר גם למחשב וגם לסמארטפון בו-זמנית. בסוני הבטיחו כי גולת הכותרת, סינון הרעשים, יהיה טוב יותר מהדור הקודם, כשהן ידעו לסנן תדרי אמצע וגבוהים בצורה טובה יותר מבעבר. סוני שילבה את ה-QN1, מעבד האודיו שקיים גם בדור הקודם, אך בדור החדש הוא כולל שיפורים באלגוריתם, לצד שבב אודיו חדש שהתווסף למעבד. לדברי סוני, המעבד מזהה צלילים יותר מ-700 פעמים בשניה.

האוזניות החדשות של סוני. יח״צ,
סוני מציגה: שיפור באיכות השמע וסינון רעשים/יח״צ

בסוני מבינים שהמשרד הפך להיות בכל מקום, בין אם זה בבית הקפה או במסעדה, והם שילבו את פיצ'ר Quick Attention שהוצג לפני שנתיים. הפיצ'ר מאפשר להניח את היד על האוזנייה הימנית, וכך הוא משתיק את האודיו ואת הסינון רעשים ומאפשר ניהול דו-שיח. בדור החדש, סוני שפירה את הפיצ'ר וכעת האוזניות מזהות ניהול דו-שיח, כשהן עוצרות את המוזיקה ומבטולות את סינון הרעשים.

האוזניות תומכות בחיבור חוטי ובלוטות', כשעוד הן תומכות בהאזנה ברזולוציה גבוהה בשני החיבורים, הודות למעבד DAC, טכנולוגיית Analogue AMP וטכנולוגיית DSEE Extreme, המאפשרת שדרוג קבצי אודיו. עוד האוזניות כוללות שיפור בניהול שיחות, כשסוני טוענת כי ניהול השיחות שופר הודות לטכנולוגיית Precise Voice Pickup.

האוזניות החדשות של סוני. יח״צ,
נראות זהות לדור הקודם, אך כוללות שיפורים בעיצוב/יח״צ

העיצוב של האוזניות כמעט וזהה לחלוטין לשל הדור הקודם, אך בסוני ציינו כי "שלדת" האוזניות עברה שיפור והן נוחות יותר מהדור הקודם. עוד ציינו כי הכריות אוזניים רכות וגדולות יותר ב-10% מהדור הקודם. זמן הסוללה המשוער עומד על 30 שעות ניגון בשימוש בלוטות' וסינון רעשים אקטיבי. כאמור, הן צפויות להגיע לישראל בסוף חודש אוגוסט - תחילת ספטמבר, ומחירן המשוער הינו 1,550 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully