וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה את הכסף? בדקנו את שואב האבק H6 של Roborock

9.8.2020 / 0:01

עם תג מחיר של 1,366 שקלים, ועם מנוע עוצמתי וסוללה ארוכה במיוחד, ה-H6 של RoboRock מתיימר להביס את שואבי האבק הוותיקים והטובים ביותר. אז האם הוא הצליח לשאוב את המתחרים?

החברות הסיניות הוזילו לא מעט מוצרים יומיומיים שאנחנו משתמשים בהם וביניהם שואבי האבק. אחת מהחברות הללו היא RoboRock שמיובאת לישראל באופן רשמי על רשת החנויות באג. חברת Roborock מייצרת עבור שיאומי את שואבי האבק השונים שנמכרים על ידה. ה-RoboRock H6 הגיע לאחרונה לישראל ומתיימר להביס את שואבי האבק הוותיקים. ספוילר: הוא עדיין לא שם, אבל הוא בהחלט מספק תמורה מצוינת למחיר.

עיצוב סטנדרטי, אבל היתרון הוא במשקל הנמוך

העיצוב של ה-RoboRock H6 יחסית סטנדרטי ואינו חריג או שונה משאר שואבי האבק. עם זאת היתרון המשמעותי שלו עבורי היה שהוא קל. מאוד. כמה קל? 1.4 קילוגרם בלבד. הדייסון לעומתו, שוקל יותר מפי שניים ומשקלו 2.97 קילוגרם. זה בהחלט יתרון משמעותי, בטח עבור מבוגרים.

ה-H6 כולל פילטר נשלף שניתן לנקות בקלות יתרה, ומיכל לאכסון האשפה, שלטעמי היה קטן מדי לבית גדול, אבל מושלם לדירה תל-אביבית. אם אתם גרים בבית פרטי או בדירה מרובת חדרים, ייתכן שתצטרכו לנקות את המכל לעיתים תכופות מדי. המכל לאכסון האשפה, הפילטר ושאר הרכיבים התפרקו בצורה קלה מאוד, מה שאפשר לנקותם בנוחות.

roborock h6. יח״צ,
קל מאוד: רק 1.4 ק״ג/יח״צ

ב-RoboRock נראה ששמו דגש על פונקציונליות, והשואב כולל מסך OLED שמאפשר בחירת עוצמת השאיבה (חלש, בינוני והעוצמה הכי גבוהה), נעילת השואב ללא הצורך ללחוץ על ההדק בכל משך השאיבה וכמובן - כמה זמן נותרה לסוללה. יש כאן את כל מה שהמשתמש צריך: אפשרות לבחור בעוצמה, סטטוס הסוללה והכפתור שהמתחרה הבריטית חייבת לשלב (הגיע הזמן): נעילת ההדק על מצב עבודה.

עוד בוואלה!

מכריזה מלחמה מול טיקטוק: אינסטגרם משיקה את Reels

לכתבה המלאה

מנקה את כל הלכלוך שנקלע לדרכו

עוצמת השאיבה של ה-H6 עומדת על 150 איר-וואט, לשם השוואה הדייסון עומד על עוצמת שאיבה של 185 איר-וואט. מדובר בנתון מרשים למדי, וכצפוי, הוא מתמודד עם כל לכלוך שנקלע לדרכו. עבורי זה מרגיש שעוצמות השאיבה גדלות מדי שנה רק כדי להציג התקדמות טכנולוגית כלשהי. בשורה התחתונה, השואב עשה את העבודה וניקה את כל הפינות בבית ואת כל הלכלוך שהיה על הרצפה. הוא לא רועש במצב החסכוני שעושה עבודה נהדרת, והוא גם שומר על חיי סוללה מרשימים שמתקרבים ל-90 דקות כפי שהיצרן מבטיח.

roborock h6. יח״צ,
מסך המציג את סטטוס השואב/יח״צ

לשואב לוקח עד ארבע שעות לטעינה מלאה מאפס ל-100% והיתרון שאפשר לצפות על גבי המסך במצב הסוללה גם כשהוא נטען. החיסרון הוא שהסוללה איננה נשלפת, אך ב-Roborock מפצים על כך עם זמן סוללה מרשים למדי שכאמור - מתקרב ל-90 דקות.

ה-H6 הוא כולל מברשת "פלאפי", המיועדת לרצפה רגילה ופרקט, ועוד כולל אביזרים כמו ניקוי פינות, מברשת לרכב, ואביזר המאפשר הפיכת המברשת ל"גמישה". כדי לרכוש מברשת לשטיח, תצטרכו לשלם עוד 199 שקלים, ומדובר במחיר יחסית הוגן. יש לציין כי איכות החומרים היא לא מהטובה ביותר שנתקלתי בה. מצב אחד השואב ממש לא "מרגיש" זול כמו מתחרים אחרים, ומצד שני הוא גם לא משדר יוקרה. הוא איפשהו באמצע, ועבור רמת המחיר הנוכחית, הוא מצדיק זאת לחלוטין.

roborock h6. יח״צ,
שואב את כל הלכלוך הנקלע לדרכו/יח״צ

שואב מצוין, שנותן תמורה נהדרת למחיר

כיריב הראשי של דייסון, הוא לא עולה בקנה אחד עם איכות החומרים, העיצוב והאביזרים הנלווים. אולם יש לציין כי הוא נמכר תמורת 1,366 שקלים במבצע ברשת באג במקום 1,599 שקלים. עם זאת, מדובר בהחלט בשואב אבק הטוב ביותר שניתן למצוא בטווח המחירים הזה. בעוד שדייסון עולה מעל ל-2,500 שקלים, השארק הבכיר עולה כ-1,990 שקלים, נראה כי ה-Roborock H6 ייתן תמורה מצויינת למחיר ואף יפתיע. אם אתם מחפשים שואב אבק שיעשה את העבודה מבלי להוציא הרבה כסף, ה-H6 ייתן את התמורה הטובה ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully