וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מאשרת: הסמארטפון המתקפל יהיה זמין בספטמבר

אלדד מטמון, TheVerifier

13.8.2020 / 0:34

אחרי ציפייה ארוכה, חברת מיקרוסופט חושפת סוף-סוף פרטים נוספים על הסמארטפון המתקפל, כשהיא מעדכנת כי הוא יהיה זמין בחנויות בספטמבר. תג המחיר כצפוי, יהיה יקר אך זול יותר מה-Fold של סמסונג ויעמוד על 1,399 דולר (4,800 שקלים)

הסמארטפון המתקפל הראשון של מיקרוסופט/יח״צ

אחרי ציפייה ארוכה של למעלה מחצי משנה, חברת מיקרוסופט חושפת כי מכשיר הסמארטפון המתקפל ,ה-Surface Duo, יוצע לרכישה החל מה-10 בספטמבר בעלות של 1,399 דולרים (4,800 שקלים). הסמארטפון החדש של הענקית מרדמונד מצטרף רשמית לטרנד המכשירים המתקפלים ששוטף אותנו לאחרונה. ה-Surface Duo כולל שני מסכי PixelSense Fusion נפרדים בגודל 5.6 אינץ', המאפשרים שימוש בכל אחד מהם בנפרד או לחילופין להשתמש בשניהם כמסך אחיד בגודל 8.1 אינץ'.

בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Snapdragon 855 של קואלקום כאשר לצידו תמצאו 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה. נפח האיחסון של המכשיר, מסוג UFS 3.0, מגיע בתצורות 128 או 256 גיגה-בייט, ללא אפשרות הרחבה. עוד תמצאו במכשיר מצלמת 11 מגה פיקסל בודדת עם מפתח צמצם f/2.0, המשמשת לצילום קדמי ואחורי, וסוללה בעלת נפח יחסית נמוך של 3,577 מיליאמפר-שעה.

Microsoft Duo. יח״צ,
הסמארטפון המתקפל של מיקרוסופט/יח״צ

בניגוד למוצרי החברה האחרים של מיקרוסופט, מכשיר ה-Duo מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 וכן גם שירותי גוגל, לצד הכלים של מיקרוסופט 365 בתחום האירגוני ואבטחת המכשיר. כאמור, המכשיר מאפשר עבודה חלקה בריבוי משימות על שני המסכים, ביצוע שיחות וידאו בצורה קלה, שימוש במכשיר כמו מחשב נייד, כאשר צד אחד הוא המקלדת והצד השני הוא המסך, שימוש כקונסולה למשחקים ועוד.

Microsoft Duo. יח״צ,
יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, שירותי גוגול וגם כלים של מיקרוסופט/יח״צ

מתי בחנויות?

הסמארטפון יהיה זמין החל מה-10 בספטמבר ומחירו יעמוד על 1,399 דולרים (4,800 שקלים). תחילה הזמינות תהיה רק בארצות הברית ובהמשך הוא יגיע למדינות נוספות. כבר עכשיו ניתן להצטרף לרכישה המוקדמת דרך אתר החברה. יש לציין כי לא ברור אם הסמארטפון יגיע לישראל, אך בעוד ששאר המוצרים של מיקרוסופט כמו המחשבים הניידים והטאבלטים אינם נמכרים כאן, כך גם קיימת סבירות נמוכה כי נראה את הסמארטפון בארץ הקודש ביבוא רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully