וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל עקיפת תשלומים: אפל וגוגל הסירו את פורטנייט מחנויות האפליקציה

Epic Games, המפעילה של המשחק, מצאה דרך לחייב משתמשים בתשלומים שלא דרך IOS ואנדרואיד ובכך להימנע מעמלה של 30 אחוז. תגובת אפל וגוגל לא איחרה להגיע ואלו הסירו את האפליקציה

עריכה: דפי מקל

רעידת אדמה וירטואלית. רק כך אפשר להגדיר את המהלך של אפל וגוגל, שהסירו את פורטנייט מחנות האפליקציות שלהן. המהלך מגיע לאחר ש-Epic Games, החברה המפעילה של המשחק, שתלה במשחק מתודת תשלום פנימית שתעקוף את אפל וגוגל ותמנע ממנה לשלם 30 אחוז עמלה.

פורטנייט עונה 2. יח״צ,
מי יודע מתי המשחק יחזור לאפסטור/יח״צ

המתיחות בין אפל וגוגל לאפיק גיימס נמשכת כבר זמן רב, והמהלך מגיע בזמן רגיש במיוחד, כשאפל וגוגל תרות אחרי הפרות של חברות שנמצאות איתה בקשר עסקי. אפיק שתלה מערכת תשלומים משלה גם בגרסת המשחק באנדרואיד, וזמן קצר אחר אפל, גם גוגל הגיבה.

"היום אפיק גיימס בחרה, לצערנו, להפר את חוקי אפסטור", מסרה אפל בהצהרה, "כתוצאה מכך הסרנו את פורטנייט. אפיק הכניסה מוצר שלא אושר על ידינו, ובכך הפרה את החוקים החלים על כל מפתח שעובד עמנו בשיתוף פעולה. אפיק משתמשת בחנות של אפל למעלה מעשור והסכימה לתנאים של אפל. נעשה כל מאמץ לחזור ולשתף פעולה עם אפיק לאחר שנגיע לפיתרון בעניין העבירה שביצעה".

גוגל מסרה בתגובה: "המערכת הפתוחה של האנדרואיד מאפשרת למפתחים להפיץ אפליקציות דרך מספר רב של חנויות אפליקציות. עבור מפתחי המשחקים שבוחרים להפיץ את המשחקים דרך חנות האפליקציות Play, יש לנו מדיניות עקבית שהוגנת כלפי מפתחים ונועדה לשמור על ביטחון המשתמשים. בעוד ש-Fortnite זמינה באנדרואיד, אנו לא יכולים להשאיר אותה זמינה בחנות האפליקציות מכיוון שהיא מפרה את המדיניות שלנו. עם זאת, אנו מברכים על ההזדמנות להמשיך את הדיונים עם Epic ולהחזיר את פורטנייט לחנות האפליקציות".

איך אפיק מסבירה את העניין? שם טוענים כי מי שמרוויחים הם הגיימרים, לא החברה, מאחר שהחיסכון בעמלה מביא להוזלה במוצרים שקונים השחקנים.

עוד בוואלה!

רשת דינמיקה מכריזה על ה-Galaxy Note 20 במחירים הזולים ביותר

לכתבה המלאה

פורטנייט, למי שהגיע מכוכב לכת אחר ולא מכיר, הוא משחק שיצא בדיוק לפני שלוש שנים, בסוף יולי 2017, ושאב אחריו מאות מיליוני שחקנים ברחבי העולם. הוא הפך לסיוט של הורים רבים, שילדיהם שיחקו בו שעות ארוכות וגם בזבזו לא מעט כספים. בסופו של דבר, עולם המובייל לא באמת קיים היום בלי פורטנייט וכעת מעניין יהיה לעקוב ולראות מי ימצמץ ראשון בקרב הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully