וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שעות עם המוצר המעניין ביותר שסמסונג השיקה השנה

16.8.2020 / 0:01

בין הסמארטפונים שסמסונג השיקה השנה, נראה כי המוצר המעניין ביותר הוא דווקא בתחום האודיו: ה-Galaxy Buds Live. כעת הן נחתו סוף-סוף בישראל, ובילינו איתן 48 שעות כדי לחזור אליכם עם רשמים

בצורת ״שעועית״: האוזניות החדשות של סמסונג/יח״צ

כבר לפני ההשקה של ה-Galaxy Note 20, סימנתי את ה-Galaxy Buds כמוצר עם הפוטנציאל המעניין ביותר שיצא מההשקה שהתקיימה לפני מספר שבועות. ה-Note 20 מגיע עם שיפורים מינורים עליהם נכתוב בהמשך השבוע, אך ה-Galaxy Buds מגיעות בעיצוב שסמסונג טרם שחררה, עם יכולות שעל הנייר נשמעות מעניינות במיוחד כשמדובר באוזניות in-ear אלחוטיות לגמרי (true-wireless).

האוזניות החדשות, שמתיימרות להביס את ה-AirPods הוכיחו שתחושת הבטן הייתה נכונה - זה לגמרי המוצר המעניין ביותר שסמסונג השיקה. את האוזניות קיבלתי מסאני, יבואנית סמסונג, וביליתי 48 שעות עם האוזניות החדשות וחזרתי עם רשמים.

Galaxy Buds Live. מייקי לוי, מערכת וואלה
המוצר המעניין ביותר שסמסונג השיקה בשנה החולפת/מערכת וואלה, מייקי לוי

כמה שהן נוחות

האוזניות שנחתו על שולחני הגיעו בצבע "ברונזה", הצבע המדובר ביותר ואולי גם המעניין ביותר שסמסונג השיקה אי פעם. הקופסה מרגישה מפלסטיק מעט זול, לא איכותית כמו הקופסה של ה-AirPods. בתוך הקופסה ניתן למצוא את זוג האוזניות, ומייד כשפתחתי אותה, גם נפתחה התראה בגלקסי, בדומה ל-AirPods של אפל. אחת הספקות שהיו לי עם האוזניות החדשות, זה שהן לא יהיו נוחות מכיוון שהן לא נכנסות היטב אל האוזן, אלא "יושבות" בתוך תנוך האוזן. נראה כי צורת "השעועית" עובדת היטב.

עוד בוואלה!

רשת דינמיקה מכריזה על ה-Galaxy Note 20 במחירים הזולים ביותר

לכתבה המלאה
Galaxy Buds Live. מייקי לוי, מערכת וואלה
נוחות באוזן - מאוד/מערכת וואלה, מייקי לוי

בקופסה ניתן למצוא מספר אטמים לאוזניים, על מנת שהאוזניות ישבו בצורה מושלמת באוזן. עם זאת, השתמשתי באטמים שהגיעו כברירת מחדל, שהתבררו כמושלמים עבור האוזניים שלי. וגם בריצה הן לא יצאו מהאוזניים. הודות לעמידות מפני זיעה (IPX2), הן בהחלט יכולות לשמש כאוזניות ספורט. להפתעתי, האוזניות היו כל כך נוחות עד כדי כך שגם בשימוש ממושך של שעות, הן לא הציקו לי או גרמו לאי נוחות באוזן. הן ישבו בצורה מושלמת באוזן, וקשה לי לכתוב זאת על כל אוזניית in-ear שבדקתי.

עוד בדורות הקודמים גם איכות המיקרופון הייתה ירודה במיוחד, ואילו הפעם התרשמתי לטובה מאיכות השיחות והצדדים עמם ניהלתי את השיחה, שמעו אותי היטב. בין אם זה היה ברכב, ברחוב או בבית, בכל פעם שניהלתי שיחה, הצד השני שמע אותי בצורה מצויינת.

למדו מאפל: כך הן צריכות להתחבר לסמארטפון

יש הרבה חילוקי דעות על אפל והאם היא מייצרת את הסמארטפון הטוב ביותר או שלא, אבל על דבר אחד אין חילוקי דעות: אפל יודעת לבנות חווית משתמש מושלמת והיא עשתה זאת גם ב-AirPods. סמסונג לא הצליחה להגיע לרמה הזאת עם האוזניות הקודמות, או לפחות עד שהגיעו ה-Buds Live ששינו הכל. כבר בפתיחה הראשונית של הקופסה, קפצה התראה ב-Galaxy Note 20 Ultra שברשותי, והוצע לי להתחבר לאוזניות. פחות אהבתי את זה שאחרי שלחצתי על "התחבר", הסמארטפון נאלץ להוריד תוכנה מחנות האפליקציות.

Galaxy Buds Live. מייקי לוי, מערכת וואלה
הממשק של ה-Galaxy Buds Live: ככה עושים את זה נכון/מערכת וואלה, מייקי לוי

אחרי ההתחברות הראשונית שהייתה יחסית פשוטה, נפתח תפריט חדש באפליקציית "Galaxy Wearable" ובתפריט ניתן לבחור בקלות את האקולייזר של האוזניות, להפעיל או לכבות את סינון הרעשים, להגדיר מה האוזניות יעשו כשלוחצים עליהן ועוד. האפליקציה פשוטה, הממשק נראה טוב ובהחלט אפשר לתת לסמסונג ציון לשבח בכל מה שקשור לחוויית המשתמש והאוזניות הללו. גם החיבור בהמשך היה מהיר וקל, והוא התבצע בצורה אוטומטית וארך שנייה אחת.

החלק החשוב: איך איכות השמע?

אני מוכרח להגיד שעד כה שיתוף הפעולה של סמסונג עם AKG לא הניב תוצאות שהצליחו להפיל אותי מהרגליים. ה-Galaxy Buds הקודמות הציגו איכות שמע שנעה בין מזעזעת עד לסבירה פלוס (בדור האחרון). עם זאת, ב-Buds Live חל שיפור ניכר. האודיו לא פנומנלי והחוויה היא לא ייחודית, אבל האיכות בהחלט טובה. הבאסים מאוד עדינים, והשמע יחסית נקי. עוד סמסונג שילבה סינון רעשים אקטיבי שאני מוכרח להגיד כי הוא לא מהטובים שפגשתי באוזניות אלחוטיות לחלוטין (True-Wireless) והוא כמעט ולא מורגש.

Galaxy Buds Live. מייקי לוי, מערכת וואלה
סינון רעשים גרוע, אבל איכות שמע טובה/מערכת וואלה, מייקי לוי

האוזניות מספקות איכות שמע טובה, לא פנומנלית אבל ממש לא גרועה. אלו ללא ספק האוזניות הטובות ביותר שיצאו מסמסונג בשנים האחרונות. רק חבל שסינון הרעשים האקטיבי הוא יותר "על הנייר" מאשר מורגש באמת. ניתן להשתמש בהן עד 7.5 שעות, ואני מוכרח להגיד שעדיין לא הספקתי להשתמש בהן את כמות הזמן הזאת, אבל כן ניתן להגיד שאורך חיי הסוללה של האוזניות הוא מצוין, בטח כש-15 דקות טעינה מספקות כמעט שעתיים האזנה.

אוזניות נהדרות שראויות להתחרות ב-AirPods

בשילוב של הנוחות באוזן, העיצוב הייחודי ואיכות השמע הטובה, אלו ללא ספק אוזניות נהדרות שראויות להתחרות ב-AirPods, אבל עדיין לא ממש בליגה של ה-AirPods Pro. משתמשי האנדרואיד המתינו בציפייה לאוזניות שיתנו חווית משתמש דומה לשל ה-AirPods רק באנדרואיד, וכעת ניתן להגיד: האוזניות המיוחלות הגיעו. ניתן למצוא אותן ברשת סאני, יבואנית סמסונג בישראל במחיר של 699 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully