וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לאייפון החדש? ייתכן שהדחייה משמעותית ממה שחשבנו

17.8.2020 / 8:50

המדליף הסדרתי ג'ון פרוסאר עם חדשות לא מעודדות למעריצי אפל: השקת האייפון 12 ואייפון 12 פרו צפויה להידחות משמעותית. כבר לפני מספר שבועות דיווח סמנכ"ל הכספים של אפל כי צפויה דחייה, אך כעת מסתמן כי מדובר בעיכוב של עד חודשיים מהמועד המקורי

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

צרות באות בצרורות: אחרי שסמנכ"ל הכספים של אפל אמר בישיבת הדוחות הרבעוניים כי השקת אייפון 12 צפויה להידחות, כעת מתברר כי הדחייה צפויה להיות משמעותית יותר ממה שחשבנו. הדחייה כזכור, באה על רקע התפשטות נגיף הקורונה והסגר שהתארך ומנע ממהנדסי אפל להגיע למפעלים בסין. כעת המדליף הסדרתי ג'ון פרוסאר, מדווח כי אייפון 12 צפוי להגיע באוקטובר ואילו אייפון 12 פרו יגיע בחודש נובמבר.

על פי הדיווחים של פרוסאר, נראה כי בספטמבר אפל תשיק את האייפדים החדשים ושעון אפל מהסדרה השישית. מאוחר יותר, בחודש אוקטובר אפל תשיק שני סמארטפונים מסדרת האייפון 12 כשהראשון יגיע עם מסך בגודל 5.4 אינץ' עם מערך צילום כפול, ואילו השני יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ' עם מערך צילום כפול, וחומרה דומה למעט זיכרון RAM משודרג.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
השקת האייפון 12 פרו צפויה להתקיים רק במהלך חודש נובמבר/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

האייפונים המסקרנים ביותר יגיעו רק בחודש נובמבר, דחייה של כחודשיים מהשקה רגילה, ואפל צפויה להשיק שני דגמי אייפון 12 פרו: הראשון עם מסך בגודל 6.1 אינץ' עם מערך צילום משולש, לצד חיישן LIDAR (לשימושי מציאות רבודה). אייפון 12 פרו מקס יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ', עם חיישן LIDAR וצפוי לתמוך בקישורית הדור החמישי.

לפרוסר ניסיון עשיר בהדלפות, והוא טוען כי האייפון 12 יוצע בהזמנה מוקדמת כבר באוקטובר 12, כשההשקה בחנויות תתקיים ב-19 באוקטובר. לטענתו, סדרת אייפון 12 פרו תוצע בהזמנה מוקדמת ב-12 באוקטובר, אך הוא יגיע לחנויות רק במהלך חודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully