וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל בתגובה לפורטנייט: תסיר את חשבונות המפתחים עד ה-28 באוגוסט

18.8.2020 / 9:27

המלחמה בין Epic, מפעילת סטודיו המשחקים של פורטנייט, נגד אפל וגוגל עולה שלב: אחרי שהסירו את אפליקציית המשחק מהחנויות השונות, כעת אפל מודיעה כי בכוונתה למחוק את חשבונות המפתחים של החברה. ב-Epic קראו לדיון דחוף בבית המשפט

עריכה: דפי מקל

לזה לא ציפינו: אחרי שגוגל ואפל הסירו את אפליקציית פורטנייט מחנות האפליקציות, ו-Epic Games בתגובה שלחה מכתב תביעה נגד אפל, כעת מסתמנת הסלמה נוספת והפעם מהצד של אפל. חברת אפל ענתה לקמפיין שפורטנייט העלתה, והודיעה כי ב-28 באוגוסט, בעוד עשרה ימים, תשלול ממנה את הגישה לכלי המפתחים ב-iOS ו-macOS.

כזכור, בשבוע שעבר הסירו אפל וגוגל את אפליקציית פורטנייט בטענה כי המשחק הפר את תנאי חנות האפליקציות. לטענתן, פורטנייט שילבה מנגנון תשלום שעוקף את המנגנון המובנה של אפל וגוגל, ובכך מונע מ-Epic Games לשלם 30 אחוז עמלה על כל רכישה. בפורטנייט החליטו שהם נמנעים מלשלם 30% עמלה על רכישות המשתמשים במשחקים, וכידוע: יש הרבה כאלו. למעשה, כל שחקן יכול לקנות מטבעות וירטואלים בשם V-Bucks וכך לקנות תלבושות וציוד חדש. ב-Epic שחררו עדכון לאנדרואיד ולאייפון שעוקף את המנגנון של אפל, ומעביר אליה 100% מהרכישות.

פורטנייט עונה 2. יח״צ,
כבר לא בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל/יח״צ

נראה כי היה מדובר בצעד משולב של אפל וגוגל, ואילו ב-Epic Games התכוננו לכך מבועד מועד; זמן קצר אחרי שאפל הסירה את האפליקציה, גוגל הצטרפה בטענה זהה. אחרי שאפל וגוגל הסירו, פורטנייט שלחה מכתב תביעה נגד אפל ולצד התביעה, Epic שחררה סרטון שצוחק על הפרסומת של אפל מ-1984, בה היא מציגה את IBM כמונפול, ויצאה בקמפיין #FreeFortnite.

כעת אפל הודיעה כי ב-28 באוגוסט תמחק את כל חשבונות המפתחים של Epic, ובציוץ שפורסם על ידי החברה, הם ביקשו מבית המשפט לעצור זאת. במכתב דחוף שנשלח היום לבית המשפט, מנסה Epic לעצור את הגזרה. מחיקת חשבונות המפתחים למעשה אומרת כי סטודיו המשחקים לא יוכל לשחרר עדכונים לאותם אנשים שכבר הספיקו להוריד את פורטנייט.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully