וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מהבית: הקייטנות המפנקות של ילדי עובדי ההיי-טק

ואיך הילדים שלכם העבירו את החופש הגדול בצל הקורונה? חברות ההיי-טק ידועות בתנאים המפנקים, אך התפשטות הקורונה והריחוק החברתי אילצה לחשב מסלול מחדש ולעבור לעבודה מרוחקת. גם בנושא של קייטנות מהבית, החברות מצאו פיתרון

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

חברות ההיי-טק ידועות בתנאים המפנקים שיגרמו לעובדים ל"ראש שקט" כשחלקן דואגות לשף פרטי, לשירותי כביסה וגיהוץ ועוד. עם זאת, השנה תנאי העובדים נפגעו לכאורה, כשרוב העבודה עברה להיות מהבית. חברות היי-טק רבות דאגו להקל על העובדים גם בזמן העבודה מהבית, כשהן אפשרו לקחת את הציוד המשרדי הביתה, או לאפשר להם לרכוש ציוד משרדי בסכומים של אלפי שקלים. עוד החברות העבירו את הקייטנות הפיזיות והמפנקות, לקייטנות מרחוק, ב-Zoom. הנה כמה מהקייטנות השוות של ילדי עובדי היי-טק.

בנק הפועלים: 10 סדנאות שונות בנושאי אינטרנט ופיתוח

חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של בנק הפועלים, הנחשבת לאחד מגופי הפיתוח הגדולים בישראל ומונה מעל 1,500 עובדים ממשיכה את המסורת זו השנה הרביעית ותקיים ב-"זום" יום טכנולוגי מיוחד הנקרא- "סאמר טק" (summer tech) לכלל ילדי העובדים בהתאם להגבלות הקיימות. במהלך היום יועברו לילדי העובדים 10 סדנאות שונות על ידי עובדי החטיבה בנושאים שונים: "בטיחות בשימוש ברשת לילדים", "בניית אתרים ב-WIX", "בניית אתר בפייסבוק", "ליגת לגו לרובוטיקה", "סדנת ארדואינו" ועוד. הסדנאות יועברו בשפה העברית ובשפה הערבית כדי לאפשר לכל הילדים ליהנות מהסדנאות.

קייטנת חטיבת ההיי-טק של הפועלים. יח״צ,
10 סדנאות שונות בנושאי אינטרנט ופיתוח/יח״צ

פיליפס: דואגים לילדיי העובדים עם חוויית קייטנת קיץ עמוסה בפעילויות

כמדי שנה, חברת פיליפס ישראל, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, מלווה את ילדי העובדים בחופשות הקיץ כחלק מפרויקט "פיליפס קלאב". השנה הפעילויות מתקיימות במתכונת המותאמת להנחיות החדשות של משרד הבריאות ומועברות בצורה מקוונת לכלל ילדי העובדים בהרשמה מראש לאורך החופש הגדול.

בין שלל הפעילויות המקוונות ילדי העובדים נהנים מקייטנת קיץ ומשחק וירטואלי הכולל משימות, חידות ויצירה המשתנות בכל כמה שעות ומועברות באפליקציה ייעודית. מדובר בחוויה וירטואלית המיועדת לגילאי 5-12 ומאפשרת לכל בני המשפחה להשתתף בחוויה של כשעתיים ביום, בתקופת החופש הגדול.

שלל הפעילויות מועברות בעזרת יישומון אינטראקטיבי המאפשר לילדי הקייטנה להשלים משימות, לפתור חידות, לצפות בעבודות של משתתפים נוספים ב-Feed ולהגיב לשאר הילדים על הודעות בנושא המשימות. ילדי הקייטנה קיבלו ערכת יצירה ביתית הכוללת מוצרי אומנות לביצוע המשימות היומיות, כמו ערכה לבניית יו-יו, עיצוב שלט משפחתי לדלת, מסגרת תמונה מעוצבת, שרפרף עץ קטן ועוד.

בנוסף לכך, כחלק מהפעילויות המקוונות של פיליפס קלאב לילדי העובדים, הילדים מוזמנים למגוון אירועים וירטואליים עם הכוכבים האהובים עליהם, למשל, מסיבת קיץ עם טל מוסרי ובוב ספוג, סדנת יצירה עם כוכבי הרשת ליאון ויואב ועוד.

אינטל: קורסים של גיימינג, עיצוב אתרים ועוד

במהלך חופשת הקיץ חברת אינטל תציע לילדי העובדים העולים לכיתות ג' עד י' מגוון רחב של קורסים וירטואליים, במגוון נושאים ובעלות סמלית מינימאלית. הקורסים והסדנאות יתפרסו על חודשי יולי-אוגוסט, החל מה19.7 והסתיימו ב-28.8. ילדי העובדים במגוון הגילאים יוכלו להנות מקורסים מרתקים ומותאמים לפי קטגוריות גיל, ביניהם: עיצוב גרפי ועיצוב אתרים, אנימציה ועריכת וידאו, גיימניג, הנדסה וארכיטקטורה.

אפלייד מטיריאלס: סדרה של סדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות לילדים ולנוער

בחברת הייטק אפלייד מטיריאלס, המעסיקה בישראל כ- 1,600 עובדים, מציעים תוכן מעשיר מעניין וכייפי, המסייע לשמור על השגרה, במסגרת סדרה של סדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות לילדים ולנוער. בין הקורסים השונים: עריכת וידאו, יצירת משחק מחשב, עיצוב גרפי, תכנות, אנימציה ועוד. הפעילות, בעלות מסובסדת, תימשך במשך שבוע, בשני סבבים בכל יום.

לייבפרסון: "קייטנה וירטואלית" עם מיטב כוכבי הילדים

מידי שנה נוהגת חברת לייבפרסון לקיים קייטנות לילדי העובדים במהלך חודש אוגוסט. הקייטנות מותאמות לכלל גילאי העובדים ומציעות מגוון רחב של פעילויות קיץ מרתקות שרובן נערכו בשנים שעברו במשרדי החברה ברעננה.

‎השנה בשל מגיפת הקורונה ולאור החלטת החברה לוותר על משרדיה בעולם לטובת מודל עבודה חדש, פיתחה החברה פעילות קיץ ייחודית עבור ילדי העובדים הכוללת את מיטב כוכבי הילדים, אירועים ואטרקציות וירטואליות בשידורי לייב במהלך השבועיים האחרונים של חודש אוגוסט. מהופעות חיות של כוכבים כמו מיקי מנשמיקי ויובל המבולבל עבור הילדים הצעירים ועד מופעי קסמים וסדנאות DIY לילדים הבוגרים. עוד בין הפעילויות ספורט ספארי, סדנאות קומיקס, משחקי פורטנייט, מופעי סטנדאפ לבני נוער ועוד. כל הפעילויות ללא תשלום.

אמדוקס: קייטנת אונליין המתאימה לעולים לכיתה ג'-ח'

קייטנת ביג אידיאה -קייטנת אונליין עשירה וייחודית המתאימה לעולים לכיתה ג'-ח' מטעם חברת ביג אידיאה. הקייטנה כוללת סדנאות טכנולוגיות ייחודיות. כל הפעילויות מתרחשות ב- Live. נרשמו כ-115 ילדים. הקייטנה בתשלום של כ-300 ₪ לילד ובסבסוד של למעלה מ-50 % של אמדוקס. בנוסף, ישנן מגוון פעילויות זומיות. לכל סדנא נרשמו כ-250 ילדים: צילום, קומיקס, אפייה, יצירה ועוד.

מיקרוסופט: סדנאות דיגיטליות ומופעים של כוכבי ילדים

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח עורכת קייטנה וירטואלית לילדי העובדים, על גבי פלטפורמת Teams. הפעילויות מגוונות ומתאימות לגילאים שונים. לגילאי 4-6 מציעה החברה מופעים של "מני ממטרה", "קרקס החנונים", "ירדן בר כוכבא וחברים". לגילאי 7-12 מציעה החברה לסבסד קייטנה פיזית בנושאי מדעים, מייקרים ואומנות. לגילאי 13 ומעלה מתקיימות סדנאות דיגיטליות בנושאי עיצוב, תוכן ויזאולי, איור ווידאו יצירתי בנייד. בנוסף, החברה מציעה קייטנה לכל המשפחה בנושא אמנות דיגיטלית.

חברת סטרטסיס: סדנאות ומפגשים עם כוכבי רשת גדולים

ילדי עובדי חברת סטרטסיס, המובילה בעולם בתחום טכנולוגיות הדפסת בתלת ממד, ישתתפו בקייטנת אונליין. בקייטנה, שתתקיים בשבוע האחרון של אוגוסט ובה צפויים להשתתף כ-200 ילדים בגילאי 2-14, יתקיימו סדנאות ומפגשים עם כוכבי רשת גדולים, ביניהם- כוכבת הטיקטוק שיינה, סדנת DIY עם ליאון ויואב- סדנה הומוריסטית ומשעשת של יצירת צחוק והקבה כיף, כוכבי הרשת עופר ומאור יגיעו לסלון עם חיקויים, שירים וקטעי סטנד אפ, סדנה מוזיקלית עם גולי והגיטרה, סדנת תלת ממד- סדנה בת 2 חלקים במהלכה הילדים יחקרו, ילמדו ויתנסו בהדפסה בתלת ממד, בסופה יקבלו את התוצר של המודל אותו עיצבו ועוד. בנוסף יפתיעו את הילדים והמשפחות עם שליחת מגוון הפתעות הביתה ובסוף הקייטנה תתקיים הפתעה נוספת לכל העובדים, עם הופעה בלייב לכל המשפחה של חנן בן ארי.

Nvidia: סדרת קייטנות מקוונות

ענקית השבבים אנבידיה, שהחליטה שלא לוותר על קייטנות לילדי העובדים, השיקה לכ-2,500 עובדיה בישראל סדרת קייטנות אונליין לגילאי 4-10. בין הסדנאות: כושר, סטנדאפ לילדים, בישול וקונדיטוריה, סדנאות סליים וכיאה לילדי עובדי ההייטק - אפילו סדנת פורטנייט. בין הכוכבים שהעבירו את הסדנאות והקייטנות ניתן למצוא את יובל המבולבל, יובל שמלא, כוכבי הרשת ליאון ויואב, כוכבת הילדים מיקי ועוד.

Palo Alto Networks: פעילויות אינטראקטיביות לילדי העובדים

בכל שנה החברה מזמינה את ילדי העובדים לקייטנה חווייתית במשרדיה, במהלך חופשת הפסח וכמובן בחופשת הקיץ. השנה, עקב מגבלות הקורונה, החברה ארגנה שורה של פעילויות אינטראקטיביות לילדי העובדים (בכל הגילאים) שיועברו באופן וירטואלי. השידורים מתקיימים דרך Zoom בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט, יעלו פעמיים ביום - בוקר וצהרים. הם כוללים שלל פעילויות כמו מופע בלונים, סדנת קומיקס, טורניר פורטנייט עם "מר שיבולת", סדנת אוריגמי, קסמים, אפיה, פלסטלינה ועוד.

לייטריקס: סדנאות לגילאי 3 ומעלה

בלייטריקס, יתקיימו עד לחודש ספטמבר סדנאות ייחודיות לגילאי 3 ומעלה, המתקיימות ברובן במהלך היום - בבקרים או בשעות אחה"צ, שלוש פעמים בשבוע ובימים קבועים. הסדנאות מתקיימות פנים מול פנים, ובהן משתתפים עד ל-10 ילדים (על מנת לשמור על הנחיות משרד הבריאות). בין התכנים בסדנאות: ימי מים, סדנאות סוקולנטים ויצירה.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק
  • זום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully